ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ : ଲୋକ ମାନଙ୍କ ମନରେ ଦେଶାତ୍ମକ ବୋଧ ଭରିବା ପାଇଁ ପୁଣି ଏକ ନୂତନ ଅଭିଯାନ ମୁଣ୍ଡ ଟେକିଛି । ଆଜାଦି କା ଅମୃତ ମହୋତ୍ସବ ଅଭିଯାନର ପରେ ଏବେ ପରବର୍ତ୍ତୀ ପର୍ଯ୍ୟାୟରେ, କନଫେଡେରେସନ୍ ଅଫ୍ ଅଲ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଟ୍ରେଡର୍ସ(CAIT) କେଟ ସ୍ୱାଧୀନତା ବସ୍ତୁକୁ ଦ୍ୱାର ରୁ ଦ୍ୱାର ପହଞ୍ଚେଇବା ପାଇଁ ଏକ ଅଭିଯାନରେ ଭାଗ ଆରମ୍ଭ କରିବାକୁ ଯାଉଛନ୍ତି। ସ୍ୱାଧୀନତା ଦିବସରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଘରେ ଯେଉଁ ଭଳି ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଅଭିଯାନ ଆରମ୍ଭ କରିଥିଲା ଠିକ ସେହି ପରି ଦୀପାବଳିରେ ଏହା କେଟ ର ଏକ ବଡ଼ ଅଭିଯାନ ହେବାକୁ ଯାଉଛି ।
ଏହା ଅଧୀନରେ,କେଟ ଶୀଘ୍ର ଏକ ଦେଶବ୍ୟାପୀ ଅଭିଯାନ ଚଳାଇବାକୁ ଯାଉଛି ଯାହା ଦେଶର ଲୋକଙ୍କୁ ଅମୃତ ସ୍ୱାଧୀନତା ମହୋତ୍ସବର ସ୍ମୃତିଚାରଣ କରିବା ପାଇଁ ନିଜ ଘରେ ରଖିବାକୁ କିମ୍ବା ଲୋକଙ୍କୁ ଅତି କମରେ ଗୋଟିଏ ଆଇଟମ୍ ଉପହାର ଦେବାକୁ ଉତ୍ସାହିତ କରିବ । କେଟ ଅନୁଯାୟୀ, କେବଳ ଦୀପାବଳି ମହୋତ୍ସବରେ ପରସ୍ପରକୁ ଉପହାର ଦେବା ପାଇଁ ପ୍ରାୟତଃ ୫କୋଟିରୁ ଅଧିକ ଜିନିଷ କ୍ରୟ କରାଯାଇଥାଏ ଏବଂ ଏହି ଅଭିଯାନକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ କେଟ ଦୀପାବଳୀ ପର୍ବକୁ ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ ଯାଉଛି ।
ସୂଚନାଯୋଗ୍ୟ ଯେ, ଏହି ଅଭିଯାନ ସମଗ୍ର ଦେଶରେ ୧୫ ଅଗଷ୍ଟ, ୨୦୨୩ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ କେନ୍ଦ୍ର ସଂସ୍କୃତି ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ ଅଧୀନରେ ଚାଲିବ, ଯେଉଁଥିପାଇଁ ସଂସ୍କୃତି ମନ୍ତ୍ରଣାଳୟ ବାଣିଜ୍ୟ ଏବଂ ଉଦ୍ୟୋଗର ଜାତୀୟ ସଂଗଠନ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ କ୍ଷେତ୍ରର ସଂଗଠନଗୁଡ଼ିକ ସହିତ ଏକ ପ୍ରସାରଣ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମରେ ନିୟୋଜିତ ହେବ । କେଟ ରାଷ୍ଟ୍ରୀୟ ସଭାପତି ବିସି ଭରତିଆ ଏବଂ ଜାତୀୟ ସାଧାରଣ ସମ୍ପାଦକ ପ୍ରବୀଣ ଖଣ୍ଡେଲୱାଲ କହିଛନ୍ତି ଯେ ୨୦୨୨ ମସିହା ସେପ୍ଟେମ୍ବର ୮ ରେ ଦିଲ୍ଲୀରେ ଆୟୋଜିତ ହୋଇଥିବା ଏକ ବୈଠକରେ ଦେଶର ୨୪ ଟି ରାଜ୍ୟର ୮୦ ରୁ ଅଧିକ ବିଶିଷ୍ଟ ନେତା ଏହି ଅଭିଯାନକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ ସରକାର ସହମତ ହୋଇଥିଲେ।
ଏହି ଅଭିଯାନକୁ ସଫଳ କରିବା ପାଇଁ, କେଟ ସମଗ୍ର ଦେଶରେ ବ୍ୟବସାୟୀଙ୍କୁ ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ପରିମାଣର ସ୍ମରଣିକା ଉପଲବ୍ଧ କରାଇବାକୁ ଉତ୍ସାହିତ କରିବ। ଏଥିପାଇଁ କେଟ ସମଗ୍ର ଦେଶରେ ୪୦ ହଜାରରୁ ଅଧିକ ଅନୁବନ୍ଧିତ ସଂଗଠନ ସହିତ କାରିଗର, କୁମ୍ଭକାର, କାରିଗର, ଷ୍ଟାର୍ଟଅପ୍, ଛୋଟ ଶିଳ୍ପ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସହିତ ଭଲ ଗୁଣବତ୍ତା ଏବଂ ସୁଲଭ ମୂଲ୍ୟରେ ବିଭିନ୍ନ ପ୍ରକାରର ଉତ୍ପାଦର ଉତ୍ପାଦନ କରିବ ପାଇଁ ସହଯୋଗ ଲୋଡ଼ିବ । ଏହି ଉତ୍ପାଦଗୁଡ଼ିକରେ ପେନ୍ ଷ୍ଟାଣ୍ଡ, କଲମ, କାର୍ଡ ଧାରକ, ମୋବାଇଲ୍ କଭର, ଟାଇ-ପିନ୍, ହ୍ୟାଣ୍ଡ-କ୍ଲିଫ୍, ମୋବାଇଲ୍ ଚାର୍ଜର୍, ଚା ଏବଂ କଫି ମଗ୍, ଚିତ୍ର, ଫୁଲ ହାଣ୍ଡି, ଫୁଲ ପାତ୍ର ଇତ୍ୟାଦି ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ ହୋଇପାରେ ।
ଟ୍ରାନ୍ସପୋର୍ଟର, ଗ୍ରାହକ, କ୍ଷୁଦ୍ର ଶିଳ୍ପ, ସ୍ୱୟଂ ସହାୟିକା ଉଦ୍ୟୋଗୀ, ମହିଳା ଉଦ୍ୟୋଗୀ, ରାଜ୍ୟ ସ୍ତରୀୟ ଚାମ୍ବର, ଜିଲ୍ଲାସ୍ତର ଏବଂ ସହର ସ୍ତରୀୟ ଆସୋସିଏସନ୍ ମଧ୍ୟରେ କେଟ ଏହି ଅଭିଯାନକୁ ବିଭିନ୍ନ ସଂସ୍କୃତି, ଅଞ୍ଚଳ ଏବଂ ଆୟ ବର୍ଗର ଲୋକଙ୍କୁ ପ୍ରେରଣା ଯୋଗାଇବ। ଭରତିଆ ଏବଂ ଖଣ୍ଡେଲୱାଲ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଦୀପାବଳୀ ଦେଶର ସବୁଠାରୁ ବଡ ପର୍ବ ହୋଇଥିବାରୁ କେଟ ସମଗ୍ର ଦେଶରେ ବ୍ୟବସାୟ ସମ୍ପ୍ରଦାୟକୁ ଅନୁରୋଧ କରିବ ଯେ ଦୀପାବଳୀ ଉପହାର ସହିତ ଆଜାଦିର ଅମୃତ ପର୍ବର ଅତି କମରେ ଗୋଟିଏ ସ୍ମୃତି ଉପହାରରେ ଦିଅନ୍ତୁ। ସେ କହିଛନ୍ତି ଯେ ଏହି ଅଭିଯାନକୁ ପ୍ରୋତ୍ସାହିତ କରିବା ପାଇଁ ଦୀପାବଳୀ ପର୍ବ ଏକ ବଡ଼ ସୁଯୋଗ ହେବ ବୋଲି ଆଶା କରାଯାଉଛି।
Comments are closed.