ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଯଦି ଆପଣ WhatsAppକୁ କେବଳ ଚାଟିଂ ପାଇଁ ବ୍ୟବହାର କରୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଏହି ଖବର ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ କିଛିଟା ଆଶ୍ୱସ୍ତିକର ହୋଇପାରେ। କିନ୍ତୁ ଯେଉଁମାନେ ଚ୍ୟାନେଲ ଓ ଷ୍ଟାଟସରେ ଅଧିକ ସକ୍ରିୟ ରହୁଛନ୍ତି, ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ WhatsAppର ମଜା କିଛିଟା କମିପାରେ।
WhatsApp ନିଜ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ବଡ଼ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିବାକୁ ଯୋଜନା କରିଛି, ଯାହା ଅନୁସାରେ ଏବେ ଆପ୍ର କିଛି ବିଭାଗରେ ବିଜ୍ଞାପନ ଦେଖାଯିବ। ଏପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ WhatsAppର ସମସ୍ତ ସୁବିଧା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାଗଣା ଥିଲା, କିନ୍ତୁ ଖୁବଶୀଘ୍ର ଅପଡେଟ ଟ୍ୟାବରେ ବିଜ୍ଞାପନ ଓ ପେଡ୍ ଚ୍ୟାନେଲ ସବସ୍କ୍ରିପସନ ସୁବିଧା ଆରମ୍ଭ ହେବାକୁ ଯାଉଛି।
କେଉଁଠି ଦେଖାଯିବ ବିଜ୍ଞାପନ?
WhatsApp ସ୍ପଷ୍ଟ କରିଛି ଯେ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କୁ ଚାଟ, ଗ୍ରୁପ କିମ୍ବା କଲ୍ ବିଭାଗରେ କୌଣସି ବିଜ୍ଞାପନ ଦେଖାଯିବ ନାହିଁ। ଅର୍ଥାତ୍, ଯଦି ଆପଣ WhatsAppରେ କେବଳ ବନ୍ଧୁ ଓ ପରିବାର ସହ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣଙ୍କ ଅନୁଭବରେ କୌଣସି ପରିବର୍ତ୍ତନ ହେବ ନାହିଁ। କିନ୍ତୁ ଯେଉଁମାନେ ଚ୍ୟାନେଲ ଓ ଷ୍ଟାଟସ ବ୍ୟବହାର କରୁଛନ୍ତି, ସେମାନେ କିଛିଟା ପରିବର୍ତ୍ତନ ଦେଖିପାରନ୍ତି। କମ୍ପାନୀର ଯୋଜନା ଅନୁସାରେ, ଅପଡେଟ ଟ୍ୟାବରେ, ଯେଉଁଠାରେ ଚ୍ୟାନେଲ ଓ ଷ୍ଟାଟସ ଦେଖାଯାଏ, ସେହିଠାରେ ବିଜ୍ଞାପନ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେବ।
ପେଡ୍ ଚ୍ୟାନେଲ ଓ ସବସ୍କ୍ରିପସନ
WhatsApp ଏବେ କଣ୍ଟେଣ୍ଟ କ୍ରିଏଟର ଓ ବ୍ରାଣ୍ଡଗୁଡ଼ିକୁ ଆୟ କରିବାର ସୁଯୋଗ ଦେବାକୁ ଯାଉଛି। ଆଗାମୀ ଦିନରେ ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ କିଛି ଖାସ ଚ୍ୟାନେଲକୁ ଏକ୍ସକ୍ଲୁସିଭ ଅପଡେଟ ପାଇଁ ସବସ୍କ୍ରାଇବ କରିପାରିବେ। ଏହା ପାଇଁ ପ୍ରତି ମାସରେ ଏକ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଟଙ୍କା ଦେବାକୁ ହେବ। ଅର୍ଥାତ୍, ଆପଣଙ୍କ ପସନ୍ଦର ଚ୍ୟାନେଲଗୁଡ଼ିକ ସହ ଜଡ଼ିତ ରହିବା ପାଇଁ ଆପଣଙ୍କୁ କିଛି ଟଙ୍କା ଖର୍ଚ୍ଚ କରିବାକୁ ପଡ଼ିପାରେ। ଏହା ସହିତ, WhatsApp କିଛି ଚ୍ୟାନେଲକୁ ପ୍ରୋମୋଟ ମଧ୍ୟ କରିବ, ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଅଧିକ ଲୋକେ ସେଗୁଡ଼ିକୁ ଫଲୋ କରିବେ।
କମ୍ପାନୀର ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି
WhatsApp ନିଜ ବ୍ୟବହାରକାରୀଙ୍କୁ ଭରସା ଦେଇଛି ଯେ ଏହି ସମସ୍ତ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଅପଡେଟ ଟ୍ୟାବ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସୀମିତ ରହିବ। ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଚାଟ ଓ କଲିଂ ସୁବିଧା ପୂର୍ବ ଭଳି ଗୋପନୀୟ ଓ ବିଜ୍ଞାପନ-ମୁକ୍ତ ରହିବ।
କାହିଁକି ହେଉଛି ଏହି ପରିବର୍ତ୍ତନ?
୨୦୧୪ରେ Meta ଦ୍ୱାରା WhatsApp କିଣାଯିବା ପରେ କମ୍ପାନୀ ଲଗାତାର ଏକ ଏପରି ମଡେଲ ଖୋଜୁଥିଲା, ଯାହା ଦ୍ୱାରା ଆପ୍ରୁ ଆୟ ହୋଇପାରିବ। ଏବେ କୋଟି କୋଟି ଲୋକ WhatsApp ଚ୍ୟାନେଲ ଓ ଷ୍ଟାଟସ ବ୍ୟବହାର କରୁଥିବାରୁ, Meta ପାଇଁ ଏହା ମନିଟାଇଜେସନର ଏକ ଉପଯୁକ୍ତ ସୁଯୋଗ ହୋଇଛି।
Comments are closed.