Latest Odisha News

ଓଲା କ୍ୟାବରେ ବୁକିଂ ବାତିଲ କଲେ କଟୁଛି କି ଟଙ୍କା ? କିପରି ପାଇବେ ଫେରସ୍ତ ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା..

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଗୋଟିଏ ସ୍ଥାନରୁ ଅନ୍ୟ ସ୍ଥାନକୁ ଯିବା ପାଇଁ ଅନଲାଇନ୍ କ୍ୟାବ ସେବା ବହୁଳ ଭାବରେ ବ୍ୟବହୃତ ହୁଏ। ବିଶେଷକରି ଦିଲ୍ଲୀ-ଏନସିଆର ଏବଂ ମୁମ୍ବାଇ ଭଳି ସହରରେ କ୍ୟାବ୍ ସେବା ବିନା ପରିବହନ କଳ୍ପନା କରାଯାଇପାରିବ ନାହିଁ। ଯେତେବେଳେ ଆପଣ ଆପ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଏକ ରାଇଡ୍ ବୁକ୍ କରନ୍ତି, କିଛି ମିନିଟ୍ ମଧ୍ୟରେ କ୍ୟାବ୍ ଆପଣଙ୍କ ପାଖକୁ ଆସିଯାଏ। ଯଦିଓ ଏହା ଏକ ଉତ୍ତମ ସେବା, ବେଳେବେଳେ ସେମାନଙ୍କ ସହିତ ଆମର ଅଭିଜ୍ଞତା ଭଲ ନଥାଏ। ଆମେ ଯଦି ଓଲା ବିଷୟରେ ଆଲୋଚନା କରିବା, ପ୍ରାୟତଃ ଦେଖାଯାଏ ଯେ ଲୋକମାନେ କୌଣସି କାରଣରୁ କ୍ୟାବକୁ ବାତିଲ କରନ୍ତି ଏବଂସେମାନଙ୍କୁ ବାତିଲ ଚାର୍ଜ ଦେବାକୁ ପଡେ।

ଅନେକ ଥର କମ୍ପାନୀ କୌଣସି ଠୋସ୍ କାରଣ ବିନା ଗ୍ରାହକଙ୍କଠାରୁ ଟଙ୍କା କାଟ କରିଥାଏ। ଯଦି ଏପରି ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ଘଟେ ତେବେ ଚିନ୍ତା କରିବାର କୌଣସି ଆବଶ୍ୟକତା ନାହିଁ। ଓଲା ଠାରୁ ଟଙ୍କା କିପରି ଫେରସ୍ତ ପାଇବେ ଆମେ ଆପଣଙ୍କୁ କହିବୁ। କିଛି ଲୋକ ଅଛନ୍ତି ଯେଉଁମାନେ ପ୍ରତିଦିନ ଓଲା ପରି ଅନଲାଇନ୍ କ୍ୟାବ ପ୍ରଦାନକାରୀଙ୍କ ସେବା ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତି ସେମାନେ ପ୍ରତିଦିନ ଏହି ସମସ୍ୟାର ସମ୍ମୁଖିନ ହୁଅନ୍ତି।

ଓଲା କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ରିଫଣ୍ଡ ପଲିସି-

ଓଲାର ସପୋର୍ଟ ପେଜ୍ ଅନୁଯାୟୀ, ଯଦି ଆପଣ ଅନୁଭବ କରୁଛନ୍ତି ଯେ ଆପଣଙ୍କୁ କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ଫି ଉପରେ ଭୁଲ୍ ଚାର୍ଜ କରାଯାଇଛି, ତେବେ ଆପଣ ରିଫଣ୍ଡ ପାଇଁ ଅନୁରୋଧ କରିପାରିବେ। ଏହାପୂର୍ବରୁ, ଓଲା କେଉଁ ପରିସ୍ଥିତିରେ ବାତିଲ ଚାର୍ଜ କାଟୁଛିତାହା ଜାଣିବା ଜରୁରୀ।

ନିମ୍ନଲିଖିତ କାରଣଗୁଡ଼ିକ ମଧ୍ୟରୁ କୌଣସିଟି ପାଇଁ ଓଲା ଆପଣଙ୍କୁ କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ଚାର୍ଜ ଦେଇପାରେ-

  • ଡ୍ରାଇଭର ଯାତ୍ରାକୁ ଗ୍ରହଣ କରିବା ସମୟରୁ ଆପଣ ଯାତ୍ରା ତିନି ମିନିଟ୍ କିମ୍ବା ପରେ ବାତିଲ୍ କରନ୍ତି।
  • ଡ୍ରାଇଭର ଆପଣଙ୍କ ପିକଅପ୍ ସ୍ଥାନରେ ପାଞ୍ଚ ମିନିଟ୍ କିମ୍ବା ଅଧିକ ଅପେକ୍ଷା କରିବା ପରେ ଯାତ୍ରା ବାତିଲ୍ କରେ।
  • ଯଦି ପିକଅପ୍ ସ୍ଥାନରେ ପହଞ୍ଚିବାର ଆନୁମାନିକ ସମୟରୁ ଡ୍ରାଇଭର ପାଞ୍ଚ ମିନିଟରୁ ଅଧିକ ବିଳମ୍ବ କରେ, ତେବେ ବାତିଲ ଦେୟ ଆଦାୟ କରାଯିବ ନାହିଁ।
  • ବାତିଲ ଶୁଳ୍କର ପରିମାଣ ଆପଣଙ୍କ ସହର ଏବଂ ମନୋନୀତ ଯାନର ବର୍ଗ ଉପରେ ନିର୍ଭର କରି ଭିନ୍ନ ହୋଇପାରେ।
  • ଯଦି ବାତିଲ ଶୁଳ୍କ ଆଦାୟ କରାଯାଏ, ତେବେ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ପରବର୍ତ୍ତୀ ଓଲା ଯାତ୍ରାର ସମୁଦାୟ ବିଲ୍ ରାଶି ସହିତ ଯୋଡି ହେବ।

ଓଲା ଏହିପରି ରିଫଣ୍ଡ ଦେବ-
ଯଦି ଆପଣ ଅନୁଭବ କରୁଛନ୍ତି ଯେ ଆପଣଙ୍କୁ ବାତିଲ୍ ଚାର୍ଜ ଭୁଲ୍ ଭାବରେ ଚାର୍ଜ କରାଯାଇଛି, ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ-

ଓଲା ଆପ୍ ମେନୁରେ ଆପଣଙ୍କ ରାଇଡ୍ ଉପରେ କ୍ଲିକ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ନିମ୍ନରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ପଦକ୍ଷେପଗୁଡ଼ିକୁ ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ-

  • ଯେଉଁ ବାତିଲ ଶୁଳ୍କ ଆଦାୟ ହୋଇଛି ସେହି କ୍ୟାବ୍ ଚୟନ କରନ୍ତୁ।
  • ସପୋର୍ଟ ବଟନ୍ ଉପରେ ଟ୍ୟାପ୍ କରନ୍ତୁ।
  • Choose an Issue ଚୟନ କରନ୍ତୁ, ତାପରେ ଭୁଲ ଭାବରେ ଚାର୍ଜ ହୋଇଥିବା ବାତିଲ ଦେୟ ଚୟନ କରନ୍ତୁ।
  • ଆପଣଙ୍କର ସମସ୍ୟା ବିଷୟରେ ଓଲାକୁ କୁହନ୍ତୁ ଏବଂ ଏହାକୁ ପଠାନ୍ତୁ।
  • ଓଲା ଆପଣଙ୍କର ଅନୁରୋଧ ସମୀକ୍ଷା କରିବ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବ।

Comments are closed.