Latest Odisha News

BREAKING NEWS

ଏବେ AI କରିବ ଲୋକଙ୍କ ସମସ୍ୟାର ସମାଧାନ, ଖୁବ ଶୀଘ୍ର ଆରମ୍ଭ ହେବାକୁ ଯାଉଛି ଚମତ୍କାର ପ୍ରଜେକ୍ଟ

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଗ୍ରେଟର ହାଇଦ୍ରାବାଦ ମ୍ୟୁନିସିପାଲ କର୍ପୋରେସନ (GHMC) ସହରର ପ୍ରମୁଖ ସମସ୍ୟା ସମାଧାନ ଓ ନାଗରିକ ସେବାକୁ ଉନ୍ନତ କରିବା ପାଇଁ ଗୁଗଲ ସହ ହାତ ମିଳାଇଛି। ଏହି ଉଦ୍ୟମ ଅଧୀନରେ ଖୁବଶୀଘ୍ର ଏକ ଜେନେରେଟିଭ ଏଆଇ (Generative AI) ଆଧାରିତ ପାଇଲଟ ପ୍ରୋଜେକ୍ଟ ଆରମ୍ଭ ହେବ, ଯାହା ନାଗରିକ ପ୍ରଶାସନରେ କ୍ରାନ୍ତିକାରୀ ପରିବର୍ତ୍ତନ ଆଣିବ ବୋଲି ଆଶା କରାଯାଉଛି।

କେଉଁ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଉନ୍ନତି ହେବ?
GHMC ଅନୁସାରେ, ଏହି ନୂଆ ପ୍ରଯୁକ୍ତି ନିମ୍ନଲିଖିତ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଉନ୍ନତି ଆଣିବ:

  • ଶିକାୟତ ନିରାକରଣ: ଏଆଇ ଦ୍ୱାରା ଅଭିଯୋଗ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ଭାବେ ଶ୍ରେଣୀବଦ୍ଧ କରାଯିବ ଏବଂ ପ୍ରାଥମିକତା ଆଧାରରେ ସମାଧାନ କରାଯିବ।
  • ଟ୍ରାଫିକ ପରିଚାଳନା, ବର୍ଜ୍ୟ ପରିଚାଳନା, ଓ ଜଳ ଯୋଗାଣ: ଡାଟା ଆଧାରିତ ସମାଧାନ ମାଧ୍ୟମରେ ଏହି ସମସ୍ୟାଗୁଡ଼ିକର ଦ୍ରୁତ ସମାଧାନ ହେବ।
  • ବିଲ ପେମେଣ୍ଟ, ଲାଇସେନ୍ସିଂ, ଓ ଅନ୍ୟ ସରକାରୀ ସେବା: ଏଆଇ ଚାଟବଟ ମାଧ୍ୟମରେ ଏହି ସେବାଗୁଡ଼ିକ ସରଳ ଓ ସୁଗମ ହେବ।
  • ବହୁଭାଷୀ ସମର୍ଥନ: ତେଲୁଗୁ, ହିନ୍ଦୀ, ଓ ଇଂରାଜୀରେ ଏଆଇ ଆଧାରିତ ସିଷ୍ଟମ ନାଗରିକଙ୍କୁ ଉନ୍ନତ ସହାୟତା ପ୍ରଦାନ କରିବ।

ଏହି ସିଷ୍ଟମ କିପରି କାମ କରିବ?
ନାଗରିକମାନେ GHMCର ଆପ୍ କିମ୍ବା ୱେବସାଇଟ ମାଧ୍ୟମରେ ନିଜର ଅଭିଯୋଗ ଦାଖଲ କରିପାରିବେ। ଏଆଇ ସିଷ୍ଟମ ଏହି ଅଭିଯୋଗଗୁଡ଼ିକର ବିଶ୍ଲେଷଣ କରି ସେଗୁଡ଼ିକୁ ସମ୍ପୃକ୍ତ ବିଭାଗକୁ ପଠାଇବ। ରିଅଲ-ଟାଇମ ଡାଟା ଆନାଲିଟିକ୍ସ ମାଧ୍ୟମରେ ପ୍ରଶାସନକୁ ଉନ୍ନତ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେବାରେ ସାହାଯ୍ୟ ମିଳିବ। ଏହା ଦ୍ୱାରା ଅଭିଯୋଗଗୁଡ଼ିକ ତୁରନ୍ତ ସମାଧାନ ହେବ ଏବଂ ଏଆଇ ମାଧ୍ୟମରେ ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ସୂଚନା କର୍ମଚାରୀ କିମ୍ବା ଅଧିକାରୀଙ୍କ ପାଖକୁ ପହଞ୍ଚିବ।

 

 

Comments are closed.