ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଆଜିକାଲି ଜୋମାଟୋ ଏବଂ ସ୍ୱିଗିର ଚାହିଦା ଅନେକ ବଢିଛି। ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ଯେକୌଣସି ସମୟରେ ଓ ଠିକ୍ ସମୟରେ ଖାଇବା ପହଞ୍ଚାଇବାରେ ସଫଳ ହୋଇଛନ୍ତି ଡେଲିଭରୀ ବଏ। ଏହି ସମୟରେ ଜୋମାଟୋ ସିଇଓ ଡେଲିଭରୀ ବଏଙ୍କ କଥା ଭାବିଛନ୍ତି। ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଏହି କାମ କେତେ ଦୂର ଠିକ୍ ଏବଂ ସେମାନଙ୍କୁ ସମ୍ମାନ ଦିଆଯାଏ କି ନାହିଁ, ସେନେଇ ନିଜେ ଫୁଡ୍ ଡେଲିଭରୀ ଏଜେଣ୍ଟ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିଛନ୍ତି।
ଜୋମାଟୋ ସିଇଓ ଦୀପିନ୍ଦର ଗୋୟାଲ ନିକଟରେ ତାଙ୍କ ସ୍ତ୍ରୀ ଗ୍ରେସିଆ ମୁନୋଜଙ୍କ ସହ ଗୋଟିଏ ଦିନ ଫୁଡ୍ ଡେଲିଭରୀ ଏଜେଣ୍ଟ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିଥିଲେ। ଏହି ଅଭିଜ୍ଞତା ପରେ ସେ ଇନଷ୍ଟାଗ୍ରାମରେ ଏକ ଭିଡିଓ ଶେୟାର କରିଛନ୍ତି। ଏହି ଭିଡିଓରେ ସେ କହିଛନ୍ତି, ଗୁରୁଗ୍ରାମର ଏକ ମଲରେ ଫୁଡ୍ ଡେଲିଭରୀ କରୁଥିବାବେଳେ ତାଙ୍କୁ ସିଡ଼ି ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ କୁହାଯାଇଥିଲା। ସେମାନଙ୍କୁ ମଲ୍ ଭିତରକୁ ଅନୁମତି ଦିଆଯାଇ ନଥିଲା। ଭିଡିଓରେ ଦୀପନ୍ଦର ଜୋମାଟୋ ଡେଲିଭରି ବଏଙ୍କ ନାଲି ରଙ୍ଗର ୟୁନିଫର୍ମରେ ମଲର ପ୍ରବେଶ ଦ୍ୱାରକୁ ଯାଉଥିବାର ନଜର ଆସିଛନ୍ତି।
ଭିଡିଓରେ ଦେଖାଯାଉଛି, ଦୀପିନ୍ଦର ଗୋୟଲ ସୁରକ୍ଷାକର୍ମୀଙ୍କ ସହ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରୁଛନ୍ତି। ସୁରକ୍ଷାକର୍ମୀ ତାଙ୍କୁ ପାର୍ଶ୍ୱରେ ଥିବା ସିଡ଼ି ଆଡକୁ ଦେଖାନ୍ତି। ଦୀପିନ୍ଦର ଗୋୟଲ ତାଙ୍କୁ ପୁଣି ପଚାରିଛନ୍ତି ଯେ ଡେଲିଭରି କାର୍ଯ୍ୟନିର୍ବାହୀମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଅଲଗା ଲିଫ୍ଟ ଅଛି କି? ଏହା ପରେ ସେ ସିଡ଼ି ଦ୍ୱାରା ତୃତୀୟ ମହଲା ରେଷ୍ଟୁରାଣ୍ଟରେ ପହଞ୍ଚିଲେ। ତୃତୀୟ ମହଲାରେ ପହଞ୍ଚିବା ପରେ ସେ ଆହୁରି ନିରାଶ ହେଲେ। ସେତେବେଳେ ସେ ଜାଣିବାକୁ ପାଇଲେ ଯେ ଡେଲିଭରୀ ବଏ ମଲ୍ ଭିତରକୁ ଯାଇ ପାରିବେ ନାହିଁ। ଅର୍ଡର ନେବାକୁ ହେଲେ ସିଡ଼ିରେ ଅପେକ୍ଷା କରିବାକୁ ପଡିବ।
ଭିଡିଓରେ ଦୀପିନ୍ଦର ଗୋୟଲ ଚଟାଣରେ ବସି ଅନ୍ୟ ଡେଲିଭରି ବଏମାନଙ୍କ ସହ କଥାବାର୍ତ୍ତା ହେଉଥିବା ନଜର ଆସିଛନ୍ତି। ସମସ୍ତେ ଖାଦ୍ୟ ଅର୍ଡର ନେବା ପାଇଁ ଅପେକ୍ଷା କରିଛନ୍ତି। ଭିଡିଓରେ ଦୀପିନ୍ଦର କହିଛନ୍ତି, ମୋର ଦ୍ୱିତୀୟ ଅର୍ଡର ସମୟରେ ମୁଁ ହୃଦୟଙ୍ଗମ କଲି ଯେ ସମସ୍ତ ଡେଲିଭରି ପାର୍ଟନରଙ୍କ ପାଇଁ କାର୍ଯ୍ୟ ସ୍ଥିତିକୁ ସୁଦୃଢ କରିବା ପାଇଁ ମଲ୍ ସହିତ ମିଳିତ ଭାବରେ କାମ କରିବା ଆବଶ୍ୟକ। ବିତରଣ ସହଭାଗୀମାନଙ୍କ ପ୍ରତି ମଲ୍ ଗୁଡିକ ଅଧିକ ମାନବିକ ହେବା ଆବଶ୍ୟକ।