ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଗତ ଦୁଇ ଦିନ ଧରି ଇଣ୍ଡିଗୋ ବିମାନ ଉଡାଣ ବାତିଲ ଯୋଗୁଁ ଯାତ୍ରୀମାନେ ବହୁତ ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇଛନ୍ତି। ଯାତ୍ରୀ ଘଣ୍ଟା ଘଣ୍ଟା ଧରି ବିମାନବନ୍ଦରରେ ଫସି ରହିଥିଲେ। ବଢ଼ୁଥିବା ଅସନ୍ତୋଷକୁ ନେଇ ଇଣ୍ଡିଗୋ କ୍ଷମା ପ୍ରାର୍ଥନା କରିଛି।
ଇଣ୍ଡିଗୋ ପ୍ରତିକ୍ରିୟାରେ କହିଛି ଯେ ଡିସେମ୍ବର ୫ରୁ ୧୫ ତାରିଖ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଟିକେଟ୍ ବାତିଲ କରୁଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିମାନେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଟଙ୍କା ଫେରସ୍ତ ପାଇବେ।
ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ X ରେ ଯାତ୍ରୀ ମାନଙ୍କୁ କ୍ଷମା ପ୍ରାର୍ଥନା କରିଛି। କମ୍ପାନୀ କହିଛି ଯେ ଯଦି କେହି ଡିସେମ୍ବର ୫ ରୁ ୧୫ ତାରିଖ ମଧ୍ୟରେ ଯାତ୍ରା ପାଇଁ ଟିକେଟ୍ ବାତିଲ କରନ୍ତି, ତେବେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ପରିମାଣ ସେହି ଆକାଉଣ୍ଟକୁ ଫେରସ୍ତ କରାଯିବ ଯେଉଁଠାରୁ ପେମେଣ୍ଟ କରାଯାଇଥିଲା। ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଯଦି କେହି ସେମାନଙ୍କର ଯାତ୍ରା ତାରିଖ କିମ୍ବା ସମୟ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବାକୁ ଚାହାଁନ୍ତି, ତେବେ କୌଣସି ଅତିରିକ୍ତ ଶୁଳ୍କ ଦେବାକୁ ପଡିବ ନାହିଁ। ଏହି ପଦକ୍ଷେପ ହଜାର ହଜାର ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ପାଇଁ ଆଶ୍ୱସ୍ତି ଆଣିଛି ଯେଉଁମାନଙ୍କର ଯାତ୍ରା ଅପ୍ରତ୍ୟାଶିତ ଭାବରେ ବାତିଲ ହୋଇଯାଇଥିଲା।
କମ୍ପାନୀ ଆହୁରି ମଧ୍ୟ କହିଛି ଯେ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ଘଣ୍ଟା ଘଣ୍ଟା ଧରି ଅପେକ୍ଷା କରିଥିବା ଲୋକଙ୍କ ପାଇଁ ଖାଦ୍ୟ ଏବଂ ପାନୀୟ ବ୍ୟବସ୍ଥା କରାଯାଇଛି। ଏହା ସହିତ, ଅତିରିକ୍ତ ଏଡାଇବା ପାଇଁ ବରିଷ୍ଠ ନାଗରିକମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ ସ୍ୱତନ୍ତ୍ର ୱେଟି° ରୁମ୍ କରାଯାଇଛି।