ଭୁବନେଶ୍ୱର: ପୂର୍ବତଟ ରେଳପଥ ଏହାର ପରିସୀମା ମଧ୍ୟରେ ଥିବା ଅନେକ ପ୍ରମୁଖ ରେଳ ସେକ୍ସନରେ ୨ x ୨୫ କେଭି ଓଭରହେଡ୍ ବିଦ୍ୟୁତିକରଣ ପ୍ରଣାଳୀର ପ୍ରବର୍ତ୍ତନ ସହିତ ଏହାର ବିଦ୍ୟୁତିକରଣ ଭିତ୍ତିଭୂମି ବୃଦ୍ଧି କରିବାକୁ ସ୍ଥିର କରିଛି । ଏହି ପଦକ୍ଷେପ ଭୋଲଟେଜ୍ ନିୟନ୍ତ୍ରଣରେ ଉନ୍ନତି ଆଣିବା, ସେମି-ହାଇ ସ୍ପିଡ୍ ଟ୍ରେନ୍ ଚଳାଚଳ ପାଇଁ ସୁଗମ କାର୍ଯ୍ୟକୁ ତ୍ୱରାନ୍ୱିତ କରିବା ଏବଂ ଅଧିକ କ୍ଷମତା ସମ୍ପନ୍ନ ପଣ୍ୟବାହୀ ଟ୍ରେନ୍ଗୁଡ଼ିକର ବର୍ଦ୍ଧିତ ଚଳାଚଳକୁ ସକ୍ଷମ କରିବା ପାଇଁ ଉଦ୍ଦିଷ୍ଟ |
ବର୍ତ୍ତମାନ ୧X୨୫ କେଭି ଓଭରହେଡ୍ ବିଦ୍ୟୁତିକରଣ ପ୍ରଣାଳୀକୁ ଅଧିକ ଦୃଢ଼ୀଭୁତ କରାଇବା ପାଇଁ ୨X୨୫ କେଭି ପ୍ରଣାଳୀକୁ ଉନ୍ନତ କରାଯିବ । ବର୍ଦ୍ଧିତ ଟ୍ରେନ ଚଳାଚଳ ଚାପର ଚାହିଦା ପୂରଣ କରିବା ଏବଂ ରେଳ ନେଟୱାର୍କରେ ଏକ ସଠିକ୍ ଭୋଲଟେଜ୍ ସ୍ତରର ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ ଏହି ଉନ୍ନତିକରଣ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ।
୨ X ୨୫ କେଭି ପ୍ରଣାଳୀ ଏକ ଉଚ୍ଚ ସ୍ତରରେ (୫୦ କେଭି) ରେ ଥିବା ଭୋଲଟେଜ୍ ବଣ୍ଟନ କରି ଏବଂ ୨୫ କେଭି ରେ ଟ୍ରେନ୍ ଚଳାଚଳ ପାଇଁ ଶକ୍ତି ଯୋଗାଇବାରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରେ । ୫୦ କେଭି ଟ୍ରାନ୍ସଫର୍ମର ବ୍ୟବହାର କରି ଟ୍ରାକ୍ସନ୍ ସବ୍-ଷ୍ଟେସନରୁ ବିଦ୍ୟୁତ୍ ଯୋଗାଇ ଏହା କାର୍ଯ୍ୟକାରୀ କରିଥାଏ ଏବଂ ମଧ୍ୟବର୍ତ୍ତୀ ଅଟୋଟ୍ରାନ୍ସଫର୍ମର୍ସ ଟ୍ରେନ ଇଞ୍ଜିନକୁ ୨୫ କେଭି ଶକ୍ତି ସଞ୍ଚାରିତ କରିଥାଏ । ଏହି ପ୍ରଣାଳୀ ଉନ୍ନତ ଭୋଲଟେଜ୍ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରେ । ବର୍ଦ୍ଧିତ ଭୋଲଟେଜ୍ ସ୍ଥିରତା ପ୍ରଦାନ କରିବା ସହିତ, ଉନ୍ନତିକରଣ ନୂତନ ପ୍ରଣାଳୀ ବୃଦ୍ଧି ପାଉଥିବା ଟ୍ରାକ୍ସନ୍ ଲୋଡ୍ କୁ ସମର୍ଥନ କରିପାରିବ ।