ୱାଶିଂଟନ: ଆମେରିକାର ରାଷ୍ଟ୍ରପତି ନିର୍ବାଚନରେ ଡୋନାଲ୍ଡ ଟ୍ରମ୍ପ ଜିତିଛନ୍ତି। ଆଉ କିଛି ଦିନ ପରେ ଶପଥ ନେବେ ଟ୍ରମ୍ପ। ଏଥିରେ ଆମେରିକୀୟ ବ୍ୟବସାୟୀ ଏଲୋନ୍ ମସ୍କଙ୍କର ମଧ୍ୟ ଏକ ବଡ଼ ଭୂମିକା ରହିଛି। ନିର୍ବାଚନ ପ୍ରଚାର ସମୟରେ ମସ୍କ ଟ୍ରମ୍ପଙ୍କୁ ଖୋଲାଖୋଲି ସମର୍ଥନ କରିଥିଲେ। କିନ୍ତୁ ଏହି ବିଜୟର ସ୍ୱାଦ ବୋଧହୁଏ ମୁସ୍କ ପାଇଁ ଏତେ ମିଠା ନୁହେଁ। କାରଣ ଟ୍ରମ୍ପଙ୍କୁ ସମର୍ଥନ କରି ମସ୍କ ଏକ ଭିନ୍ନ ଆହ୍ୱାନର ସମ୍ମୁଖୀନ ହୋଇଛନ୍ତି। ନିର୍ବାଚନ ପରେ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ X ପ୍ଲାଟଫର୍ମରୁ ଅନ୍ୟ ପ୍ଲାଟଫର୍ମକୁ ସ୍ଥାନାନ୍ତର କରୁଛନ୍ତି।
ଡୋନାଲ୍ଡ ଟ୍ରମ୍ପଙ୍କ ବିଷୟରେ ଏଲୋନ୍ ମସ୍କଙ୍କ ଆଭିମୁଖ୍ୟକୁ ଅନେକ ଲୋକ ସମର୍ଥନ କରୁନାହାଁନ୍ତି। ଟ୍ରମ୍ପ ମସ୍କକୁ ସରକାରୀ ଦକ୍ଷତା ବିଭାଗ (DOGE) ଅର୍ଥାତ୍ ଡିପାର୍ଟମେଣ୍ଟ ଅଫ୍ ଗଭର୍ଣ୍ଣମେଣ୍ଟ ଏଫିସିଏନ୍ସି ବା ଡିଓଜିଇର ଗୁରୁ ଦାୟିତ୍ବ ଦେଇଛନ୍ତି। ଟ୍ରମ୍ପଙ୍କୁ ସମର୍ଥନ କରି ମସ୍କ କୌଣସି ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ କ୍ଷତି ସହିନାହାଁନ୍ତି, କିନ୍ତୁ ତାଙ୍କ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ X ପାଇଁ ଏହା ଖୁସି ଖବର ନୁହେଁ।
ମିଡିଆ ରିପୋର୍ଟ ଅନୁଯାୟୀ, ମସ୍କଙ୍କ ଉପରେ ଅସନ୍ତୋଷ ହୋଇଥିବା ଅନେକ ଉପଭୋକ୍ତା ଏକ୍ସ ଛାଡି ବ୍ଲୁସ୍କାଏରେ ଯୋଗ ଦେଇଛନ୍ତି। ଏକ୍ସ ତୁଳନାରେ ବ୍ଲୁସ୍କାଏ ହେଉଛି ଏକ ନୂତନ ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଯାହା ପୂର୍ବରୁ ଟ୍ୱିଟର ଭାବରେ ଜଣାଶୁଣା। ବର୍ତ୍ତମାନ ପ୍ରତିଦିନ ପ୍ରାୟ ୧୦ ଲକ୍ଷ ଲୋକ ବ୍ଲୁସ୍କାଏକୁ ଯାଇ ଯୋଗ ଦେଉଛନ୍ତି। ଏହି ପ୍ଲାଟଫର୍ମରେ ସମୁଦାୟ ୧.୬୭ କୋଟି ଉପଭୋକ୍ତା ଅଛନ୍ତି ଏବଂ ଏହି ସଂଖ୍ୟା କ୍ରମାଗତ ଭାବରେ ବୃଦ୍ଧି ପାଉଛି।
ବ୍ଲୁସ୍କାଏର ଲୁକ୍ ଏବଂ ରଙ୍ଗ ସେଡ ଏକ୍ସ ସହ ସମାନ। ତେଣୁ, ବ୍ଲୁସ୍କାଏ ଏକ୍ସ ସହିତ ପ୍ରତିଯୋଗିତା କରିବା ଦ୍ୱାରା ଉପକୃତ ହେଉଛି। ଏହା ମସ୍କର ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ପାଇଁ ଏକ ଲୋକପ୍ରିୟ ବିକଳ୍ପ ପାଲଟିଛି। ଏହି ପ୍ଲାଟଫର୍ମର ମାଲିକ ହେଉଛନ୍ତି ଜ୍ୟାକ୍ ଡୋର୍ସି, ଯିଏ ଟ୍ୱିଟର ସୃଷ୍ଟି କରିଛନ୍ତି। ଏହି ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଏକ୍ସ ପରି ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ମଧ୍ୟ ପ୍ରଦାନ କରେ।
ବ୍ଲୁସ୍କାଏର ନୂତନ ସେଟଅପ୍ ଉପଭୋକ୍ତାମାନଙ୍କୁ ସେମାନଙ୍କର ତଥ୍ୟକୁ କମ୍ପାନୀର ସର୍ଭର ବାହାରେ ରଖିବା ପାଇଁ ସ୍ୱାଧୀନତା ଦେଇଥାଏ। ଏଥିରେ ପ୍ରିମିୟମ୍ ସେବା ମଧ୍ୟ ଅଛି, ଯେଉଁଥିରେ କଷ୍ଟମ୍ ଡୋମେନ୍ ନାମ ଏବଂ ବ୍ୟକ୍ତିଗତକରଣ ପାଇଁ ଅତିରିକ୍ତ ସ୍ତର ବାଛିବା ଭଳି ଜିନିଷ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ। ଏହି ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟଗୁଡିକ ଏଲୋନ୍ ମସ୍କର X ଠାରୁ ଭିନ୍ନ କରିଥାଏ। ବ୍ଲୁସ୍କାଏ ଆନୁଷ୍ଠାନିକ ଭାବେ ଘୋଷଣା କରିଛି ଯେ ଏଥିରେ ୧୦ ଲକ୍ଷ ନୂତନ ଉପଭୋକ୍ତା ଯୋଡିଛନ୍ତି।