ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ : ଭାରତର ଅଗ୍ରଣୀ ଟେଲିକମ୍ କମ୍ପାନୀ ଏୟାରଟେଲ୍ର ଗ୍ରାହକମାନେ ସୋମବାର ହଠାତ୍ ନେଟୱାର୍କ ଓ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ସମସ୍ୟାରେ ଫସିଛନ୍ତି। ଦେଶର ଅନେକ ଅଞ୍ଚଳରେ ଏୟାରଟେଲ୍ ଉପଭୋକ୍ତାମାନେ ଭଏସ୍ କଲ୍, ମୋବାଇଲ୍ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଓ ସିଗନାଲ ଅଭାବରେ ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି। ଗତ କିଛି ଘଣ୍ଟା ଧରି ଚାଲିଥିବା ଏହି ସମସ୍ୟା ଦିଲ୍ଲୀ ଏନସିଆର୍, ମୁମ୍ବାଇ, ବେଙ୍ଗାଲୁରୁ, ହାଇଦ୍ରାବାଦ, କୋଲକାତା, ଜୟପୁର, କାନପୁର, ଅହମ୍ମଦାବାଦ ଓ ସୁରତ ଭଳି ବଡ଼ ସହରଗୁଡ଼ିକରେ ଅଧିକ ପ୍ରଭାବ ପକାଇଛି। ଏୟାରଟେଲ୍ ନିଜେ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଏକ୍ସରେ ଏହି ସମସ୍ୟା ସ୍ୱୀକାର କରି କହିଛି ଯେ ସେମାନେ ଏହାକୁ ଯଥାଶୀଘ୍ର ସମାଧାନ କରିବାକୁ ଚେଷ୍ଟା କରୁଛନ୍ତି।
କ’ଣ ହେଲା ସମସ୍ୟା?
ସୋମବାର ଅପରାହ୍ନରୁ ଏୟାରଟେଲ୍ ଗ୍ରାହକମାନେ ହଠାତ୍ ନେଟୱାର୍କ ଓ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ସେବାରେ ବାଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି। ଅନେକ ଉପଭୋକ୍ତା ଜଣାଇଛନ୍ତି ଯେ ସେମାନେ କଲ୍ କରିବା ବା କଲ୍ ଗ୍ରହଣ କରିବାରେ ଅସମର୍ଥ ହେଉଛନ୍ତି। ମୋବାଇଲ୍ ସ୍କ୍ରିନରେ ସିଗନାଲ ବାର ହଠାତ୍ ଗାୟବ ହେଉଛି ବା ଅତ୍ୟନ୍ତ ଦୁର୍ବଳ ହେଉଛି। ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ସେବା ମଧ୍ୟ ଠପ୍ ହୋଇଯାଇଛି, ଯାହା ଫଳରେ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ, ଭିଡିଓ ଷ୍ଟ୍ରିମିଂ ଓ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଅନଲାଇନ୍ ସେବା ବ୍ୟବହାର କରିବା ଅସମ୍ଭବ ହୋଇପଡ଼ିଛି। ଡାଉନଡିଟେକ୍ଟର ଅନୁଯାୟୀ, ଅପରାହ୍ନ ୪:୩୦ (IST) ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ୩,୫୦୦ରୁ ଅଧିକ ଅଭିଯୋଗ ପଞ୍ଜିକୃତ ହୋଇଛି। ଏଥିମଧ୍ୟରୁ ୬୮% ଗ୍ରାହକ ଭଏସ୍ କଲ୍ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସମସ୍ୟା, ୧୬% ମୋବାଇଲ୍ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ଓ ୧୫% ସିଗନାଲ ନପାଇବା ବିଷୟରେ ଅଭିଯୋଗ କରିଛନ୍ତି।
କେଉଁ କେଉଁ ଅଞ୍ଚଳ ପ୍ରଭାବିତ?
ଏହି ସେବା ବ୍ୟାଘାତ ଦେଶର ବିଭିନ୍ନ ଅଞ୍ଚଳରେ ଦେଖାଦେଇଛି। ଡାଉନଡିଟେକ୍ଟରର ରିପୋର୍ଟ ଅନୁସାରେ, ଦିଲ୍ଲୀ ଏନସିଆର୍, ଜୟପୁର, କାନପୁର, ଅହମ୍ମଦାବାଦ, ସୁରତ, ମୁମ୍ବାଇ, ହାଇଦ୍ରାବାଦ, ବେଙ୍ଗାଲୁରୁ ଓ କୋଲକାତାରେ ଗ୍ରାହକମାନେ ସବୁଠୁ ଅଧିକ ଅସୁବିଧାର ସମ୍ମୁଖୀନ ହେଉଛନ୍ତି। ଅନେକ ଗ୍ରାହକ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ଏକ୍ସରେ ଅଭିଯୋଗ କରିଛନ୍ତି ଯେ ସେମାନେ ସହରାଞ୍ଚଳରେ ରହୁଥିବା ସତ୍ତ୍ୱେ, ଯେଉଁଠାରେ ନେଟୱାର୍କ କଭରେଜ୍ ସାଧାରଣତଃ ସ୍ଥିର ରହିଥାଏ, ସେମାନେ ଦୁର୍ବଳ ସିଗନାଲ ଓ ଇଣ୍ଟରନେଟ୍ ସମସ୍ୟାରେ ପୀଡ଼ିତ। କେହି କେହି ଜଣାଇଛନ୍ତି ଯେ 5G ପ୍ଲାନ୍ ଥାଇ ମଧ୍ୟ ସେମାନେ 4G ନେଟୱାର୍କରେ ଡାଟା ବ୍ୟବହାର କରିବାକୁ ବାଧ୍ୟ ହେଉଛନ୍ତି, ଆଉ କେତେକ କ୍ଷେତ୍ରରେ ଡାଟା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବନ୍ଦ ହୋଇଯାଉଛି।
Comments are closed.