Latest Odisha News

BREAKING NEWS

୨୦୨୫ରେ ଭାରତୀୟମାନେ ଗୁଗୁଲରେ ଅଧିକ କଣ କରିଥିଲେ ସର୍ଚ୍ଚ? ଜାଣିଲେ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ହେବେ…

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ୨୦୨୫ ବର୍ଷ ଗୁଗୁଲ ପାଇଁ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ବର୍ଷ ଥିଲା, କାରଣ ଲୋକମାନେ ଯେଉଁଭଳି ଭାବରେ ସର୍ଚ୍ଚ କରିଥିଲେ ତାହା ପୂର୍ବ ଅପେକ୍ଷା ଭିନ୍ନ ଥିଲା। ଚଳିତ ବର୍ଷର ରିପୋର୍ଟ ଅନୁସାରେ ଗୁଗୁଲ କହିଛି ଯେ AI ସର୍ଚ୍ଚ ଅଭିଜ୍ଞତାକୁ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିଛି, ଏବଂ ଲୋକମାନେ ପୂର୍ୱ ଅପେକ୍ଷା ଅଧିକ ଅଭିନବ ଉପାୟରେ ପ୍ରଶ୍ନ ପଚାରୁଛନ୍ତି। କମ୍ପାନୀ ଅନୁଯାୟୀ, ପ୍ରତିଦିନ ଗୁଗୁଲରେ ପ୍ରାୟ ୧୫% ସର୍ଚ୍ଚ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ନୂତନ ସର୍ଚ୍ଚ, ଅର୍ଥାତ ପୂର୍ୱରୁ କେବେ ସର୍ଚ୍ଚ କରାଯାଇ ନଥିଲା।

ଭିଜୁଆଲ ସର୍ଚ୍ଚ ବୁମ
ବିଶ୍ୱବ୍ୟାପୀ ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି ଭିଜୁଆଲ ସର୍ଚ୍ଚ ୭୦% ବୃଦ୍ଧି ପାଇଛି। ଭାରତ ଏହି ପରିବର୍ତ୍ତନର କେନ୍ଦ୍ରବିନ୍ଦୁ ହୋଇଛି, ଭାରତୀୟମାନେ ବିଶ୍ୱରେ ସର୍ୱାଧିକ ଗୁଗୁଲ ଲେନ୍ସ ବ୍ୟବହାର କରୁଛନ୍ତି। ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ଏବେ କିଛି ବୁଝିବା, ଚିହ୍ନଟ କରିବା କିମ୍ୱା ଜାଣିବା ପାଇଁ କେବଳ ପ୍ରତିଛବି ବ୍ୟବହାର କରୁଛନ୍ତି।

ସର୍ଚ୍ଚକୁ ସହଜ କରିବା ପାଇଁ, ଗୁଗୁଲ ୨୦୨୫ ରେ ଅନେକ ପ୍ରମୁଖ ଅପଡେଟ ଜାରି କରିଛି। କମ୍ପାନୀ ଅନୁଯାୟୀ, ଜେମିନି ୩ ସର୍ଚ୍ଚରେ ଯୋଡା ଯାଇଥିଲା, ଯେଉଁଥିରେ ଏକ ନୂତନ AI ମୋଡ ରହିଛି ଯାହା ଜଟିଳ ପ୍ରଶ୍ନ ପାଇଁ ଉନ୍ନତ ଯୁକ୍ତି ବ୍ୟବହାର କରେ।

ନାନୋ ବାନାନା ପ୍ରୋ (ଜେମିନି ୩ ପ୍ରୋ ଇମେଜ) ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ ସହିତ, ବ୍ୟବହାରକାରୀମାନେ ଯେକୌଣସି ଧାରଣାକୁ ଏକ ପ୍ରତିଛବିରେ ପରିଣତ କରିପାରିବେ, ତାହା ଏକ ଡିଜାଇନ, ଇନଫୋଗ୍ରାଫିକ କିମ୍ୱା ପ୍ରୋଟୋଟାଇପ ହେଉ। ଭାରତରେ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିବା ଭର୍ଚୁଆଲ ଆପାରେଲ ଟ୍ରାଏ-ଅନ ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟ, ଯାହା ଲକ୍ଷ ଲକ୍ଷ ପୋଷାକକୁ ଭର୍ଚୁଆଲ ଭାବରେ, କେବଳ ସେମାନଙ୍କ ଫୋନରେ ଚେଷ୍ଟା କରିବାର ସୁଯୋଗ ଦେଇଥିଲା।

2025 ରେ ଭାରତୀୟ ସବୁଠାରୁ ଅଧିକ କ’ଣ ସର୍ଚ୍ଚ କରିଥିଲେ?
ଏହି ବର୍ଷ ଭାରତୀୟ ସର୍ଚ୍ଚ ଧାରା ବହୁତ ନିଆରା ଥିଲା। କ୍ରୀଡା ମଧ୍ୟରେ, IPL ଏବଂ ମହିଳା କ୍ରିକେଟ ଉଭୟ ଲୋକପ୍ରିୟତାର ଶୀର୍ଷରେ ପହଞ୍ଚିଥିଲା। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ଲୋକମାନେ AI ଜଗତରେ ମଧ୍ୟ ପ୍ରବଳ ଆଗ୍ରହ ଦେଖାଇଥିଲେ, Google Gemini ବର୍ଷର ଦ୍ୱିତୀୟ ଦ୍ରୁତତମ-ଟ୍ରେଣ୍ଡିଂ ସର୍ଚ୍ଚ ହୋଇଥିଲା।

ଲୋକମାନେ “Nano Banana” ପରି ନୂତନ AI ଧାରା ମଧ୍ୟ ଗ୍ରହଣ କରିଥିଲେ। ଜେମିମା ରୋଡ୍ରିଗେଜ ଏବଂ ବୈଭବ ସୂର୍ଯ୍ୟବଂଶୀ ଭଳି ଉଦୀୟମାନ ତାରକା ଟ୍ରେଣ୍ଡିଂ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ମଧ୍ୟରେ ଥିଲେ। ମହା କୁମ୍ଭ ମେଳା ଭଳି ପ୍ରମୁଖ ଇଭେଣ୍ଟଗୁଡ଼ିକ ସମ୍ପର୍କରେ ପ୍ରଶ୍ନ ସଂଖ୍ୟା ବୃଦ୍ଧି ପାଇଥିଲା। ଲୋକମାନେ “ମୋ ନିକଟରେ ଭୂମିକମ୍ପ” ଏବଂ “ମୋ ନିକଟରେ AQI” ପରି ଅତ୍ୟାବଶ୍ୟକୀୟ ଜିନିଷଗୁଡ଼ିକୁ ବାରମ୍ୱାର ଖୋଜିଥିଲେ।

ଯାତ୍ରା, ମିମ୍ସ ଏବଂ ଭାଇରାଲ ଟ୍ରେଣ୍ଡ୍ସ
ଏହି ବର୍ଷ ଭାରତରେ ଲୋକମାନେ ଫୁ କ୍ୱିକ ଭଳି ନୂତନ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳ ପ୍ରତି ଆକର୍ଷିତ ହୋଇଥିଲେ। ସାଇୟାରା, ଲାବୁବୁ ଏବଂ #67 ମିମ୍ସ ଅନଲାଇନରେ ଟ୍ରେଣ୍ଡିଂ ହୋଇଥିଲା। ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ଲୋକମାନେ ବହୁ ସଂଖ୍ୟାରେ କିମ୍ୱଦନ୍ତୀ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ତାରକା ଧର୍ମେନ୍ଦ୍ରଙ୍କ ସହ ଜଡିତ ସୂଚନା ଖୋଜି ତାଙ୍କୁ ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି ଜଣାଇଥିଲେ।

Leave A Reply

Your email address will not be published.