ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: କେନ୍ଦ୍ରମନ୍ତ୍ରୀ ଶିବରାଜ ସିଂହ ଚୌହାନଙ୍କ ପରେ ଏବେ ବିଜେପି ମୁଖପାତ୍ର ଜୟଦୀପ ଶେରଗିଲ୍ ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆର ଅବ୍ୟବସ୍ଥା ଉପରେ କ୍ରୋଧି ପ୍ରକାଶ କରିଛନ୍ତି । ସେ ଏହାକୁ ସବୁଠାରୁ ଖରାପ ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ବୋଲି କହିଥିଲେ । ଜୟଦୀପ ଶେରଗିଲ ମଧ୍ୟ ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆର ଭଙ୍ଗା ସିଟ୍ ଦେଖି ବହୁତ ରାଗିଥିଲେ ।
ସେ ସୋସିଆଲ ମିଡିଆରେ ଏକ ପୋଷ୍ଟରେ କହିଛନ୍ତି ଯେ, ଯଦି ସବୁଠାରୁ ଖରାପ ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ପାଇଁ ଓସ୍କାର ସମାନ ପୁରସ୍କାର ଥାଆନ୍ତା, ତେବେ ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ସମସ୍ତ ବର୍ଗରେ ଜିତିବ । ଭଙ୍ଗା ସିଟ୍, ସବୁଠାରୁ ଖରାପ କର୍ମଚାରୀ, ଦୟନୀୟ “ଅନ ଗ୍ରାଉଣ୍ଡ” ସହାୟକ କର୍ମଚାରୀ, ଗ୍ରାହକ ସେବା ପ୍ରତି ଦ୍ବି ମନୋଭାବ! ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆରେ ଉଡ଼ାଣ କରିବା ଏକ ସୁଖଦ ଅଭିଜ୍ଞତା ନୁହେଁ କିନ୍ତୁ ଆଜି ଏହା ସମସ୍ତ ରେକର୍ଡ ଭାଙ୍ଗି ଦେଇଛି!
ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଶେରଗିଲଙ୍କ ଅଭିଯୋଗର ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଦେଇ କହିଛି ଯେ, ଆପଣଙ୍କୁ ହୋଇଥିବା ଅସୁବିଧା ପାଇଁ କ୍ଷମା ପ୍ରାର୍ଥନା କରୁଛୁ । ଦୟାକରି ଆପଣଙ୍କ ଯାତ୍ରା ବିବରଣୀ ଡିଏମ ମାଧ୍ୟମରେ ଆମ ସହିତ ସେୟାର କରନ୍ତୁ । ଆମେ ଆପଣଙ୍କ ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରିବୁ।”
If there was an Oscar equivalent for WORST AIRLINES @airindia would win hands down in every category :
> Broken Seats
> Worst Staff
>Pathetic “on Ground” Support Staff
> Give two hoots attitude about customer service !Flying Air India is not a pleasant experience but today…
— Jaiveer Shergill (@JaiveerShergill) February 25, 2025
ଏହା ପୂର୍ବରୁ, କେନ୍ଦ୍ର କୃଷି ମନ୍ତ୍ରୀ ଶିବରାଜ ସିଂହ ଚୌହାନ ଶନିବାର ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆକୁ ସମାଲୋଚନା କରି କହିଥିଲେ ଯେ, ତାଙ୍କୁ ଏକ “ଭଙ୍ଗା” ସିଟ୍ ମିଳିଛି । ଶିବରାଜ ଚୌହାନ ଏହା ମଧ୍ୟ କହିଛନ୍ତି ଯେ, ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ପୂର୍ଣ୍ଣ ମୂଲ୍ୟ ଦେବା ପରେ ମଧ୍ୟ ଖରାପ ଏବଂ ଭଙ୍ଗା ସିଟରେ ବସାଇବା ଏହା ବିମାନ କମ୍ପାନୀର ଅନୈତିକ ଅଟେ । ଚୌହାନ ‘ଏକ୍ସ’ରେ ଏକ ପୋଷ୍ଟ ମାଧ୍ୟମରେ ତାଙ୍କର ଅଭିଜ୍ଞତା ସେୟାର କରିବା ପରେ, ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ “ଅସୁବିଧା” ପାଇଁ କ୍ଷମା ପ୍ରାର୍ଥନା କରିଥିଲା ଏବଂ ଘଟଣାର “ପୁଙ୍ଖାନୁପୁଙ୍ଖ” ତଦନ୍ତ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦେଇଥିଲା ।
Comments are closed.