ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: କରୋନା ପାଇଁ ସାରାଦେଶ ଲକଡାଉନ ହୋଇ ଗୃହବନ୍ଦୀ ଭାବେ ଜୀବନ ଯାପନ କରୁଥିଲା । ଏହି ଲକଡାଉନ ସମୟରେ କେଉଁ ବିସ୍କୁଟଗୁଡିକ ଦେଶବାସୀ ଅଧିକ ପସନ୍ଦ କରିଛନ୍ତି ଅନୁମାନ କରନ୍ତୁ। ତାହା ଆଉ କେହି ନୁହେଁ ବରଂ ଆମ ପିଲାଦିନର ସ୍ମୃତିକୁ ଜାବୁଡି ଧରିଥିବା ‘ପାର୍ଲେ-ଜି’ । ଏହି ଲକଡାଉନ ସମୟ ମଧ୍ୟରେ ସର୍ବାଧିକ ସଂଖ୍ୟକ ବିସ୍କୁଟ ବିକ୍ରି କରିବାର ଗୌରବ ହାସଲ କରିଛି ‘ପାର୍ଲେ-ଜି’ ।
୧୯୩୮ ପରଠାରୁ କାର୍ଯ୍ୟରତ ଘରୋଇ ବ୍ରାଣ୍ଡ, ‘ପାର୍ଲେ ଜି’ ପକ୍ଷରୁ ପ୍ରକାଶ ଯେ ଦୀର୍ଘ ୮ ଦଶନ୍ଧି ଧରି ସେ ଏହି କାର୍ଯ୍ୟ କରିଆସୁଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଚଳିତ ବର୍ଷର ମାର୍ଚ୍ଚ, ଏପ୍ରିଲ୍ ଏବଂ ମେ ମାସରେ କମ୍ପାନୀକୁ ସର୍ବାଧିକ ସଫଳତା ମିଳିଛି। ଏନେଇ ଇକୋନୋମିକ୍ ଟାଇମ୍ସ (ET) ରେ ଏକ ରିପୋର୍ଟରେ କୁହାଯାଇଛି।
“ଆମେ ଆମର ସାମଗ୍ରିକ ମାର୍କେଟ ସେୟାରକୁ ପ୍ରାୟ ୫% ବୃଦ୍ଧି କରିଛୁ… ଏବଂ ଏହି ଅଭିବୃଦ୍ଧିର ୮୦-୯୦% ପାର୍ଲେ-ଜି ବିକ୍ରୟରୁ ଆସିଛି । ଏହା ଅପ୍ରତ୍ୟାଶିତ ବୋଲି ପାର୍ଲେ ପ୍ରଡକ୍ଟର କାଟେଗୋରିଜ ମୁଖ୍ୟ ମାୟାନକ ଶାହା କହିଛନ୍ତି। “ଲକଡାଉନ୍ ସମୟରେ ପାର୍ଲେ-ଜି ଅନେକଙ୍କ ପାଖରେ ଆଦୃତ ହୋଇପାରିଛି । ଏହା ଏକ ସାଧାରଣ ମଣିଷର ବିସ୍କୁଟ; ଯେଉଁମାନେ ପାଉଁରୁଟି କିଣିବାକୁ ସକ୍ଷମ ନାହଁନ୍ତି ସେମାନେ ପାର୍ଲେ-ଜି କିଣି ପାରିବେ ବୋଲି ସେ କହିଛନ୍ତି।
୧୯୩୮ ପରଠାରୁ ପାର୍ଲେ-ଜି, ଏକ ଲୋକପ୍ରିୟ ବିସ୍କୁଟ ବ୍ରାଣ୍ଡ ଭାବେ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ପସନ୍ଦ ହୋଇଛି ।ଲକଡାଉନ୍ ସମୟରେ ମଧ୍ୟ କେତେକ ନିଜ ଘରେ ବିସ୍କୁଟ୍ ଷ୍ଟକ୍ କରିଥିବା ବେଳେ, ଅନେକ ପ୍ରବାସୀଙ୍କ ପାଇଁ ଉପଯୋଗୀ ହୋଇଥିଲା ଏହାର ୫ ଟଙ୍କିଆ ପ୍ୟାକେଟ।
କ୍ରିସିଲ ରେଟିଂର ବରିଷ୍ଠ ନିର୍ଦ୍ଦେଶକ ଅନୁଜ ସେଠୀ କହିଛନ୍ତି ଯେ ପ୍ରିମିୟମ ହେଉ କିମ୍ବା ଅର୍ଥନୀତି ମୂଲ୍ୟରେ ଗ୍ରାହକ ଯାହା ଉପଲବ୍ଧ ତାହା ନେଉଛନ୍ତି। ବିଶେଷକରି ଗତ ୧୮ ରୁ ୨୪ ମାସ ମଧ୍ୟରେ ଗ୍ରାମାଞ୍ଚଳରେ ମହାମାରୀ ସମୟରେ ପାର୍ଲେ-ଜି ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଭଲ କାମ କରିଥିଲା ବୋଲି ରିପୋର୍ଟରେ ଦର୍ଶାଯାଇଛି।
Comments are closed.