ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଅହମ୍ମଦାବାଦରେ ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ବିମାନ ଦୁର୍ଘଟଣା ପରେ ଚଳିତ ମାସ ବିମାନ କମ୍ପାନୀଗୁଡ଼ିକ ଅଶାନ୍ତ ହୋଇପଡ଼ିଛନ୍ତି। ଏହି ଦୁର୍ଘଟଣା ପରେ, ଯାନ୍ତ୍ରିକ ତ୍ରୁଟି ଏବଂ ସୁରକ୍ଷା ବିପଦ ସମେତ ବିଭିନ୍ନ କାରଣ ଯୋଗୁଁ ଅନେକ ବିମାନ ବାତିଲ କିମ୍ବା ସ୍ଥାନାନ୍ତରିତ କରାଯାଇଛି। ଏହି ସମୟରେ, ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଶୁକ୍ରବାର ୮ଟି ବିମାନ ବାତିଲ କରିଛି। ଏଥିରେ ୪ଟି ଆନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଏବଂ ୪ଟି ଘରୋଇ ବିମାନ ଉଡ଼ାଣ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ। ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଉଡ଼ାଣ ବାତିଲ ପାଇଁ ରକ୍ଷଣାବେକ୍ଷଣ ଏବଂ ପରିଚାଳନାଗତ କାରଣ ଦର୍ଶାଇଛି। ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଏ ସମ୍ପର୍କରେ ଅଫିସିଆଲ ବିବୃତ୍ତି ଜାରି କରି ସୂଚନା ଦେଇଛି।
ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଫେରସ୍ତ କିମ୍ବା ମାଗଣା ପୁନଃନିର୍ଦ୍ଧାରିତ କରିବାର ସୁବିଧା ପ୍ରଦାନ କରିଛି ଏବଂ ବିକଳ୍ପ ଯାତ୍ରା ଯୋଜନାରେ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ସାହାଯ୍ୟ କରୁଛି। ବିବୃତ୍ତିରେ କୁହାଯାଇଛି, ‘ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ହୋଇଥିବା ଅସୁବିଧା ପାଇଁ ଆମେ ଦୁଃଖିତ।’ ଆମର ସହକର୍ମୀମାନେ ସେମାନଙ୍କୁ ଯଥାଶୀଘ୍ର ସେମାନଙ୍କ ଗନ୍ତବ୍ୟସ୍ଥଳକୁ ପଠାଇବା ପାଇଁ ବିକଳ୍ପ ବ୍ୟବସ୍ଥା କରୁଛନ୍ତି। ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ବାତିଲକରଣ, ପୂର୍ଣ୍ଣ ଫେରସ୍ତ କିମ୍ବା ପୁନଃନିର୍ଦ୍ଧାରିତ କରିବାର ପ୍ରସ୍ତାବ ଦିଆଯାଇଛି।
ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଏହି ଉଡ଼ାଣଗୁଡ଼ିକୁ ବାତିଲ କରିଛି
ଦୁବାଇରୁ ଚେନ୍ନାଇ-AI906
ଦିଲ୍ଲୀରୁ ମେଲବୋର୍ଣ୍ଣ – AI308
ମେଲବୋର୍ଣ୍ଣରୁ ଦିଲ୍ଲୀ-AI309
ଦୁବାଇରୁ ହାଇଦ୍ରାବାଦ-AI2204
ପୁଣେରୁ ଦିଲ୍ଲୀ -AI874
ଅହମଦାବାଦରୁ ଦିଲ୍ଲୀ-AI456
ହାଇଦ୍ରାବାଦରୁ ମୁମ୍ବାଇ-AI-2872
ଚେନ୍ନାଇରୁ ମୁମ୍ବାଇ-AI571
ବିମାନ କମ୍ପାନୀ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ପରାମର୍ଶ ଦେଇଛି ଯେ ସେମାନେ ନିଜ ୱେବସାଇଟରେ ବିମାନର ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା ଅପଡେଟ୍ ପାଇଁ ଗ୍ରାହକ ସେବା ନମ୍ବରରେ କଲ୍ କରନ୍ତୁ। କମ୍ପାନୀ ବିବୃତ୍ତିରେ ଆହୁରି କହିଛି, ‘ଆମର ବିମାନର କ୍ରମାଗତ ଯାଞ୍ଚ, ଏୟାରସ୍ପେସ୍ କଟକଣା ଏବଂ ଖରାପ ପାଗ ଯୋଗୁଁ, ଆମେ କିଛି ବାଧା ଆଶଙ୍କା କରୁଛୁ, ଯାହା ବିଷୟରେ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ ଉପଯୁକ୍ତ ଭାବରେ ସୂଚିତ କରାଯିବ।’ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କୁ airindia.com ରେ ସେମାନଙ୍କର ବିମାନ ସ୍ଥିତି ଯାଞ୍ଚ କରିବାକୁ ଅନୁରୋଧ କରାଯାଇଛି କିମ୍ବା ଆମର ଗ୍ରାହକ ସେବା ନମ୍ବର 011 69329333, 011 69329999 ରେ କଲ୍ କରିବାକୁ ଅନୁରୋଧ କରାଯାଇଛି।
Comments are closed.