ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ହୁଣ୍ଡାଇ ଭେନ୍ୟୁକୁ କଡା ଟକ୍କର ଦେବାକୁ କିଆ ସୋନେଟ୍ ସବକମ୍ପାକ୍ଟ ଏସୟୁଭି ପରୀକ୍ଷଣ | ଦକ୍ଷିଣ କୋରିଆରେ ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଛି ଏହି ମଡେଲ । ଦେଖାଯାଇଥିବା ଚିତ୍ରଗୁଡ଼ିକରେ, ଏହି ଗାଡିରେ ସ୍ପୋର୍ଟିଂ ଆଲୋଏ ଚକଗୁଡିକ ଦେଖାଯାଇଛି, ଯେଉଁଥିପାଇଁ ଏହାକୁ ଟପ୍-ସ୍ପେକ୍ ଭାରିଆଣ୍ଟ ଭାବରେ ବିବେଚନା କରାଯାଏ ଏବଂ ଏହି ଫଟୋରେ ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ଦେଖାଯାଇଛି ଯେ କମ୍ପାନୀ ପଛ ଚକ ଉପରେ ଡିସ୍କ ବ୍ରେକ୍ ମଧ୍ୟ ଦେବ ନାହିଁ | ଏହି ବିଭାଗରେ ମହିନ୍ଦ୍ରା ଏକ୍ସୟୁଭି୩୦୦ ବ୍ୟତୀତ କୌଣସି ଯାନ ନାହିଁ ଯାହା ଏହାର କମ୍ପାକ୍ଟ ଏସୟୁଭିରେ ସମସ୍ତ ଚାରି ଚକ ଉପରେ ଡିସ୍କ ବ୍ରେକ୍ ଦେଉଛି |
ଶକ୍ତି ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟତା ବିଷୟରେ କହିବାକୁ ଗଲେ କିଆ ସୋନେଟର ହୁଣ୍ଡାଇ ଭେନ୍ୟୁରେ ସମାନ ଇଞ୍ଜିନ୍ ଦିଆଯିବ | କମ୍ପାନୀ ୧.୨ ଲିଟର ପେଟ୍ରୋଲ, ୧.୫ ଲିଟର ଡିଜେଲ ଏବଂ ୧.୦ ଲିଟର ଜିଡି ଟର୍ବୋ ପେଟ୍ରୋଲ ଇଞ୍ଜିନ ଦେବ। ଟ୍ରାନ୍ସମିସନ୍ ଅପ୍ସନ୍ ବିଷୟରେ କହିବାକୁ ଗଲେ ଏହାକୁ ୬-ସ୍ପିଡ୍ ମାନୁଆଲ୍ ଏବଂ ଏକ ଡିସିଟି ସ୍ୱୟଂଚାଳିତ ବିକଳ୍ପ ଦିଆଯିବ ଯାହା ଆଗ ଚକ ଉପରେ ଶକ୍ତି ଯୋଗାଇବ |
କିଆ ସୋନେଟ୍ ୨୦୨୦ ଅଟୋ ଏକ୍ସପୋ ସମୟରେ କମ୍ପାନୀ ଦ୍ୱାରା ପରିଚିତ ହୋଇଥିଲା | ଚଳିତ ବର୍ଷ ଶେଷ ସୁଦ୍ଧା ଏହାର ଏସୟୁଭି ଲଞ୍ଚ କରିବ ବୋଲି କମ୍ପାନୀ ଘୋଷଣା କରିଛି। ସୋନେଟ୍ ଏକ ବେବି ସେଲ୍ଟୋସ୍ ପରି ଦେଖାଯାଉଛି ଏବଂ ଏଥିରେ ଅନେକ ଷ୍ଟାଇଲ୍ ଅଛି ଯେପରିକି ହ୍ୟୁଇଲ ଆର୍ଚ କ୍ଲାଡିଂ, ସାଇଡ୍ କ୍ଲାଡିଂ ସହିତ ରେଡ଼ ଆକ୍ସେଟସ ଉଚ୍ଚାରଣ ଏବଂ ସେଲ୍ଟୋସ୍ ସହିତ ସ୍ପୋଟି ଡୁଆଲ୍-ଟୋନ୍ ଆଲୋଏ ହ୍ବିଲ | ତଥାପି,ଚିତ୍ରରେ ପରୀକ୍ଷଣ ସମୟରେ ଦେଖାଯାଇଥିବା ସୋନେଟ୍ ଧାରଣା ମଡେଲ୍ ସହିତ ସମାନ | ତଥାପି, ଆମେ ଜାଣୁ ଯେ ସୋନେଟରେ କିଆ ସିଗନେଚର ଟାଇଗର-ନୋଜ ଗ୍ରୀଲ୍, ସିଲକିଏଲଇଡି ଦିନର ଚାଲୁଥିବା ଲ୍ୟାମ୍ପ ସହିତ ହାଲୁକା ଏଲଇଡି ହେଡଲାଇଟ୍ ସହଏବଂ ତେଜ କରେକ୍ଟର ଲାଇନ୍ସ ଅଆଦି ଦିଆଯାଇଛି |
କିଆ ସୋନେଟରେ ଡୁଆଲ୍ ଟୋନ୍ ରୁଫ ମଧ୍ୟ ଦିଆଯାଇପାରେ | ଏହା ସହିତ, କମ୍ପାନୀ ରିଅର ସ୍ପିଲର୍, କଭର୍ ଏଲଇଡି ଟେଲଲ୍ୟାମ୍ପ ଏବଂ ଚଉଡା ପଛ ବମ୍ପର ସହିତ ଏକ ଭଲ ସି-ପିଲାର ପାଇବ | ବୈଶିଷ୍ଟ୍ୟଗୁଡିକ ବିଷୟରେ କହିବାକୁ ଗଲେ, ଆଗାମୀ କିଆ ସୋନେଟରେ ଆପଲ୍ କାର୍ପ୍ଲେ ଏକ ଟଚ୍ ସ୍କ୍ରିନ୍ ଇନଫୋଟେନମେଣ୍ଟ ସିଷ୍ଟମ୍ ଏବଂ ଆଣ୍ଡ୍ରଏଡ୍ ଅଟୋ ସହିତ ଏକ ୟୁଭିଓ ସଂଯୁକ୍ତ ଟେକ୍, ଅଟୋ ଜଳବାୟୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ, ଇଲେକ୍ଟ୍ରିକ୍ ସନରୁଫ୍, ୱେଆରଲେସ ଚାର୍ଜର, ପୁସ୍-ବଟନ୍ ଷ୍ଟାର୍ଟ-ଷ୍ଟପ୍ ରହିବ |
Comments are closed.