କରୋନା କାଳରେ ଫିଟ୍‌ ରହିବାକୁ ଚାହୁଁଛନ୍ତି କି, ତେବେ ନିୟମିତ କରନ୍ତୁ ଏହି କାମ

ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ସାଇକେଲ ଚଲାଇବା ଏରୋବିକ ବ୍ୟାୟାମ ସହିତ ସମାନ ବୋଲି ବିବେଚନା କରାଯାଏ। ଜଣେ ବ୍ୟକ୍ତି ପ୍ରତିଦିନ ସାଇକେଲ ଚଳାଇ ସୁସ୍ଥ ରହିପାରିବେ। ଯଦି କରୋନା କାଳରେ ଆପଣ ସୁସ୍ଥ ରହିବାକୁ ଚାହାନ୍ତି ତେବେ ଆପଣ ନିୟମିତ ସାଇକେଲ୍‌ ଚଳାଇ ଏଥିରୁ ସୁସ୍ଥ ରହିପାରିବେ।

ଆହୁରି ମଧ୍ୟ ସାଇକେଲ ଚଳାଇବା ଦ୍ବାରା ମନୋବଳ ଦୃଢ ହେବା ସହ ଶରୀରକୁ ଶକ୍ତି ଯୋଗାଇଥାଏ। ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଓଜନ ହ୍ରାସ କରିବା ଏବଂ ମାଂସପେଶୀକୁ ଉପଯୁକ୍ତ ରୂପ ଦେବା ପାଇଁ ସାଇକେଲ ଚଲାଇବା ହେଉଛି ସର୍ବୋତ୍ତମ ବ୍ୟାୟାମ।

ଏଥିପାଇଁ କ୍ରମାଗତ ସାଇକେଲ ଚଲାଇବା ଉଚିତ୍। ମଧୁମେହ ସମେତ ଅନେକ ରୋଗରେ ଡାକ୍ତରମାନେ ସାଇକେଲ ଚଲାଇବାକୁ ପରାମର୍ଶ ଦିଅନ୍ତି। ତଥାପି, ଫିଟ୍ ରହିବା ପାଇଁ ସପ୍ତାହରେ କେତେ ମିନିଟ୍ ସାଇକେଲ ଚଲାଇବା ଉଚିତ୍ ତାହା ଜାଣିବା ଜରୁରୀ।

୧୮ ରୁ ୬୪ ବର୍ଷ ବୟସର ଲୋକମାନେ ପ୍ରତିଦିନ ୩୦ ରୁ ୪୫ ମିନିଟ୍ ସାଇକେଲ୍‌ ଚଳାଇବା ଉଚିତ୍। ଆପଣ ଉଭୟ ସକାଳ ଏବଂ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ୩୦ ମିନିଟ୍ ସାଇକେଲ ଚଳାଇ ପାରିବେ।