Latest Odisha News

BREAKING NEWS

ବୌଦ୍ଧ-ପୁରୁଣାକଟକ ରେଳ ସେକ୍ସନ ନିରୀକ୍ଷଣ କଲେ ରେଳ ସୁରକ୍ଷା ଆୟୁକ୍ତ

ରେଳ ସୁରକ୍ଷା ଆୟୁକ୍ତ ବ୍ରିଜେଶ ମିଶ୍ର ତାଙ୍କର ଦୁଇ ଦିନିଆ ପୂର୍ବତଟ ରେଳପଥ ପରିଦର୍ଶନ ସମୟରେ ବୌଦ୍ଧ ଏବଂ ପୁରୁଣାକଟକ ମଧ୍ୟରେ ନବନିର୍ମିତ 26.888 କିଲୋମିଟର ଦୈର୍ଘ୍ୟ ବିଶିଷ୍ଟ ରେଳ ଲାଇନର ଯାଞ୍ଚ କରିଛନ୍ତି। ଯାହା ଦ୍ୱାରା ନିର୍ମାଣ କାର୍ଯ୍ୟ ଚାଲୁଥିବା ଖୋର୍ଦ୍ଧା ରୋଡ୍-ବଲାଙ୍ଗୀର ରେଳ ଲାଇନ ପ୍ରକଳ୍ପର ନୂତନ ଭାବରେ ନିର୍ମାଣ ହୋଇଥିବା ରେଳ ଲାଇନର ସୁରକ୍ଷା ଦିଗଗୁଡ଼ିକର ସମୀକ୍ଷା କରାଯାଇଥିଲା। ସମସ୍ତ ସୁରକ୍ଷା ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ମାନଦଣ୍ଡ ଆକଳନ କରିବା ପାଇଁ ଏକ ହାଲୁକା ଟ୍ରେନର ପରୀକ୍ଷାମୂଳକ ଚଳାଚଳ ମଧ୍ୟ କରାଯାଇଥିଲା।

ଏହି ଯାଞ୍ଚ ଖୋର୍ଦ୍ଧା ରୋଡ଼-ବଲାଙ୍ଗୀର ରେଳ ଲାଇନ ପ୍ରକଳ୍ପର ସମୟସୀମା ସମାପ୍ତି ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ଦିଗରେ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପଦକ୍ଷେପ, ଯାହା ଓଡ଼ିଶାର ଦୁର୍ଗମ ଏବଂ ଆକାଂକ୍ଷୀ ଅଞ୍ଚଳରେ ଯୋଗାଯୋଗକୁ ଉନ୍ନତ କରିବା ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତୁତ। କମିଶନର ରେଳ ସୁରକ୍ଷାଙ୍କର ନିରୀକ୍ଷଣ ସମୟରେ ଏହି ନୂତନ ଭାବରେ ନିର୍ମାଣ ହୋଇଥିବା ରେଳ ଲାଇନ ଯାଞ୍ଚ କରିଥିଲେ ଏବଂ ଏହି ସେକ୍ସନକୁ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ କରିବା ପାଇଁ ମଞ୍ଜୁରୀ ପ୍ରଦାନ କରିଛନ୍ତି।

ସିଆରଏସ ନୂତନ ଭାବରେ ନିର୍ମିତ ରେଳ ଟ୍ରାକ, ସିଗନାଲିଂ ସିଷ୍ଟମ, ସେତୁଗୁଡ଼ିକର ସୁରକ୍ଷା ପାରାମିଟରଗୁଡ଼ିକ ଯାଞ୍ଚ କରିଥିବାବେଳେ ନିର୍ମାଣ ଚାଲୁଥିବା ୩୦୧ କିଲୋମିଟର ଖୋର୍ଦ୍ଧା ରୋଡ୍-ବଲାଙ୍ଗିର ରେଳ ଲାଇନ ପ୍ରକଳ୍ପର ନୂତନ ଭାବରେ ନିର୍ମିତ ରେଳ ଲାଇନ ସେକ୍ସନକୁ ଫିଟ୍ ଘୋଷଣା କରି ରେଳ ଚଳାଚଳ ପାଇଁ ଅନୁମତି ପ୍ରଦାନ କରିଛନ୍ତି। ଖୋର୍ଦ୍ଧା ରୋଡ଼ ଓ ବଲାଙ୍ଗୀର ମଧ୍ୟରେ ଉଭୟ ପାର୍ଶ୍ୱରୁ ପ୍ରାୟ ୨୪୦ କିଲୋମିଟର ରେଳ ଲାଇନ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ ହୋଇଛି ଏବଂ ଦଶପଲ୍ଲା ଏବଂ ପୁରୁଣାକଟକ ମଧ୍ୟରେ ୬୨ କିଲୋମିଟର ନିର୍ମାଣାଧୀନ ଚାଲୁରହିଛି ।

ବୌଦ୍ଧ ଏବଂ ପୁରୁଣାକଟକ ମଧ୍ୟରେ ଟ୍ରାକ୍ ପାଇଁ ଇଞ୍ଜିନ୍ ରୋଲିଂ ଏବଂ ପରୀକ୍ଷଣ ନିର୍ମାଣ ୟୁନିଟ୍ ଦ୍ୱାରା ସଫଳତାର ପୂର୍ବରୁ ହୋଇଛି। ଖୋର୍ଦ୍ଧା ରୋଡ୍-ବଲାଙ୍ଗିର ରେଳ ଲାଇନର ମୋଟ ୩୦୧ କିଲୋମିଟର ରେଳ ସେକ୍ସନ ମଧ୍ୟରୁ ୨୪୦ କିଲୋମିଟର ରେଳ ସେକ୍ସନ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟକ୍ଷମ ଏବଂ ଟ୍ରେନ ପରିଚାଳନା ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ ହୋଇଛି। ନୂତନ ସେକ୍ସନରେ ଅଗ୍ରଗତି କରିଛି। ପୁରୁଣାକଟକ ଏବଂ ଚମ୍ପାପୁର ମଧ୍ୟରେ ନବନିର୍ମିତ ସ୍ତର ମଧ୍ୟରେ ୯ଟି ପ୍ରମୁଖ ସେତୁ, ୨ଟି ରୋଡ୍ ଓଭର ବ୍ରିଜ୍, ୧୫ଟି ରୋଡ୍ ଅଣ୍ଡର ବ୍ରିଜ୍ ଏବଂ ୩୫ଟି ଛୋଟ ସେତୁ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ, ଯାହା ନିରାପଦ ଏବଂ ଦକ୍ଷ ରେଳ ପରିଚାଳନାକୁ ସୁଗମ କରିବା ପାଇଁ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଆବଶ୍ୟକ। ଅବଶିଷ୍ଟ ଅଂଶଗୁଡ଼ିକରେ ନିର୍ମାଣ କାର୍ଯ୍ୟ ଏବେ ଦ୍ରୁତ ଗତିରେ ଆଗେଇ ଚାଲିଛି।

ଏହି ପ୍ରକଳ୍ପ ଅଗ୍ରଗତି ଜାରି ରଖିଥିବାରୁ ଖୋର୍ଦ୍ଧା ରୋଡ୍-ବଲାଙ୍ଗୀର ରେଳ ଲାଇନ ସଂଯୋଗୀକରଣ ବୃଦ୍ଧି ତଥା ଓଡିଶାରେ ଅର୍ଥନୈତିକ ବିକାଶ ପାଇଁ ନୂତନ ସୁଯୋଗ ସୃଷ୍ଟି କରିବା ପାଇଁ ଏକ ପ୍ରମୁଖ ପଦକ୍ଷେପ ହୋଇ ରହିଛି।

Comments are closed.