ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଅହମ୍ମଦାବାଦ ବିମାନ ଦୁର୍ଘଟଣାରେ ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଏହାର ଯାତ୍ରୀ କ୍ଷତିପୂରଣ ପ୍ରକ୍ରିୟା ସମ୍ପର୍କରେ ସାମ୍ପ୍ରତିକ ଅଭିଯୋଗକୁ ଦୃଢ଼ ଭାବରେ ଅସ୍ୱୀକାର କରିଛି । ଦୁର୍ଘଟଣାଗ୍ରସ୍ତଙ୍କ ପରିବାର ପକ୍ଷରୁ ଜୋରଜବରଦସ୍ତ ଆର୍ଥିକ ସ୍ଥିତି ପ୍ରକାଶ ଦାବି “ଅପ୍ରମାଣିତ ଏବଂ ଭୁଲ” ବୋଲି କହି ଖାରଜ କରିଛି ଏଆଇ । ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିଛି ଯେ କିଛି ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ପ୍ରସାରିତ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନାବଳୀ କେବଳ ପାରିବାରିକ ସମ୍ପର୍କ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ପାଇଁ ଉଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଥିଲା, ଯାହା ମଧ୍ୟବର୍ତ୍ତୀକାଳୀନ ଦେୟର ସଠିକ ବଣ୍ଟନ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବ ।
ଏନେଇ ଏଆଇ କହିଛି, ବୁଝିପାରୁଛୁ କିଛି ଆନୁଷ୍ଠାନିକ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଅଛି ଯାହା ଅନୁସରଣ କରାଯିବା ଆବଶ୍ୟକ, କିନ୍ତୁ ଆମେ ପରିବାରକୁ ଆବଶ୍ୟକ ସମସ୍ତ ସମୟ ଏବଂ ନମନୀୟତା ଦେଉଛୁ। ଆମେ ଯେପରି ସମର୍ଥନ କରିପାରିବୁ ତାହା କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛୁ ।
ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ଏହା ମଧ୍ୟ ସ୍ପଷ୍ଟ କରିଛି ଯେ ଫର୍ମଗୁଡ଼ିକ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ଭାବରେ କିମ୍ବା ଇମେଲ୍ ମାଧ୍ୟମରେ ଦାଖଲ କରାଯାଇପାରିବ ଏବଂ କୌଣସି ନିମନ୍ତ୍ରିତ ଗୃହ ପରିଦର୍ଶନ କରାଯାଇ ନଥିଲା। ଅନ୍ତିମ ସଂସ୍କାର ବ୍ୟବସ୍ଥା, ବାସସ୍ଥାନ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଲଜିଷ୍ଟିକ୍ସରେ ସହାୟତା ପାଇଁ ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ସହାୟକ କର୍ମଚାରୀଙ୍କୁ ନିୟୋଜିତ କରାଯାଇଛି। ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ଅନୁଯାୟୀ, ୪୭ ପରିବାରକୁ ମଧ୍ୟବର୍ତ୍ତୀକାଳୀନ ଦେୟ ଦିଆଯାଇସାରିଛି ଏବଂ ଆହୁରି ୫୫ ଜଣଙ୍କର ଡକ୍ୟୁମେଣ୍ଟ ପ୍ରକ୍ରିୟାକରଣ ଚାଲିଛି ।
ଏହା ବ୍ୟତୀତ, ଟାଟା ଗ୍ରୁପ୍ ପ୍ରତି ମୃତ ପରିବାର ସଦସ୍ୟଙ୍କ ପାଇଁ ୧ କୋଟି ଟଙ୍କାର ସ୍ୱେଚ୍ଛାକୃତ ଅବଦାନ ଘୋଷଣା କରିଛି, ଏବଂ ଦୀର୍ଘକାଳୀନ ସହାୟତା ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁ ୫୦୦ କୋଟି ଟଙ୍କାର ଏକ ଟ୍ରଷ୍ଟ ଗଠନ କରାଯାଉଛି।
ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ୧୭୧ ଦୁର୍ଘଟଣାରେ ମୃତକଙ୍କ ପରିବାର ପ୍ରାରମ୍ଭିକ କ୍ଷତିପୂରଣ ପ୍ରକ୍ରିୟା ସମୟରେ ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ଉପରେ ଚାପ ପକାଇବା ଅଭିଯୋଗ କରିବା ପରେ ଏହି ସ୍ପଷ୍ଟୀକରଣ ଆସିଛି। ଜୁନ୍ ୧୨ ଦୁର୍ଘଟଣାର କିଛି ସପ୍ତାହ ପରେ ଏହି ଅଭିଯୋଗ ଆସିଛି, ଯେଉଁଥିରେ ଅହମ୍ମଦାବାଦରୁ ଲଣ୍ଡନ ଗାଟୱିକ୍ ପାଇଁ ଉଡ଼ାଣ ଆରମ୍ଭ କରିବାର କିଛି ସମୟ ପରେ ଦୁର୍ଘଟଣା ଗ୍ରସ୍ତରେ ୨୬୦ ଜଣଙ୍କର ଜୀବନ ଯାଇଥିଲା, ଯେଉଁଥିରେ ୨୪୧ଜଣ ବିମାନରେ ଏବଂ ୧୯ ଘଟଣାସ୍ଥଳରେ ଜୀବନ ହାରିଥିଲେ । ଏହା ପ୍ରାୟ ୩୦ ବର୍ଷ ମଧ୍ୟରେ ଭାରତର ସବୁଠାରୁ ଭୟଙ୍କର ବିମାନ ଚଳାଚଳ ଘଟଣା ଥିଲା ।
୪୦ ରୁ ଅଧିକ ଶୋକସନ୍ତପ୍ତ ପରିବାରର ପ୍ରତିନିଧିତ୍ୱ କରୁଥିବା ୟୁକେ ସ୍ଥିତ ଆଇନ ଫାର୍ମ ଷ୍ଟିୱାର୍ଟସ୍ ଅନୁଯାୟୀ, ଏୟାରଲାଇନ୍ସ ଆଗୁଆ କ୍ଷତିପୂରଣ ପାଇବା ପୂର୍ବରୁ ପରିବାରଗୁଡ଼ିକୁ ଆଇନଗତ ଭାବରେ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ଆର୍ଥିକ ପ୍ରକାଶ ଦାଖଲ କରିବାକୁ ବାଧ୍ୟ କରୁଛି । ଯାହାକୁ ନେଇ ଏହି ସଫେଇ ଦେିଛି ଏୟାର ଇଣ୍ଡିଆ ।
Comments are closed.