ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଚଳିତ ବର୍ଷର ପ୍ରଥମ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ୍ ସିଜିନ୍ ବିକ୍ରିରେ ଫ୍ଲିପ୍କାର୍ଟ ବିଶ୍ୱର ସର୍ବବୃହତ୍ ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀ ଆମାଜନ୍କୁ ପରାସ୍ତ କରିଛି। ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ଏକ ସପ୍ତାହରେ ପ୍ରାୟ ୩୦ ହଜାର କୋଟି ବିକ୍ରି କରିଛନ୍ତି। ତେବେ ଏହି ସିଜିନ୍ରେ ଅଧିକ ସ୍ମାର୍ଟଫୋନ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଥିବା ସୂଚନା ମିଳିଛି। ପ୍ରତି ମିନିଟ୍ରେ ପ୍ରାୟ ୧.୫ କୋଟି ମୂଲ୍ୟର ସ୍ମାର୍ଟଫୋନ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଛି।
ଏହି ଦୁଇ କମ୍ପାନୀ ଫେଷ୍ଟିଭ୍ ସିଜିନ୍ର ପ୍ରଥମ ପର୍ଯ୍ୟାୟରେ ମୋଟ ଇ-କମର୍ସ ବିକ୍ରିରେ ପ୍ରାୟ ୯୦ ପ୍ରତିଶତ ଅଂଶ ପାଇଛନ୍ତି। ଫ୍ଲିପ୍କାର୍ଟର ଅଂଶ ପ୍ରାୟ ୬୮ ପ୍ରତିଶତ ହୋଇଥିବାବେଳେ ଆମାଜନ୍ର ପ୍ରାୟ ୩୨ ପ୍ରତିଶତ ରହିଛି। ସୂଚନାଯୋଗ୍ୟ ଯେ ଅକ୍ଟୋବର ୧୬ ରୁ ୨୧ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଉଭୟ କମ୍ପାନୀ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସ୍ପେଶାଲ୍ ଫେଷ୍ଟିଭ୍ ଅଫର୍ ପ୍ରଦାନ କରି ବିକ୍ରୟ କରିଥିଲେ।
ଫ୍ଲିପ୍କାର୍ଟର ବିଗ୍ ବିଲିୟନ୍ ଡେ ବିକ୍ରି ୧୬ ରୁ ୨୧ ଅକ୍ଟୋବର ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଚାଲିଥିଲା। ୧୭ ଅକ୍ଟୋବରରେ ଆମାଜନ୍ ଗ୍ରେଟ୍ ଇଣ୍ଡିଆନ୍ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ୍ ବିକ୍ରି ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିଲା।
ରିପୋର୍ଟ ଅନୁଯାୟୀ, ଏହି ସମୟରେ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ ସିଜିନ୍ର ପ୍ରଥମ ବିକ୍ରିରେ ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀର ବିକ୍ରି ୫୫ ପ୍ରତିଶତ ବୃଦ୍ଧି ପାଇ ୪.୧ ବିଲିୟନ ଡ଼ଲାର (ପ୍ରାୟ ୩୦ ହଜାର କୋଟି) ରେ ପହଞ୍ଚିଛି। ତେବେ ଏଥର ସେଲ୍ରେ ସର୍ବାଧିକ ବିକ୍ରି ହୋଇଛି ମୋବାଇଲ୍ ଫୋନ୍। କରୋନା ପ୍ରଭାବ ପରେ ବି ଇ-କମର୍ସ ବିକ୍ରିରେ ଏଭଳି ବୃଦ୍ଧି ନିଶ୍ଚିତ ରୂପେ ଉତ୍ସାହଜନକ।
BREAKING NEWS
- ବିଜେପି କ୍ଷମତାକୁ ଆସିଲେ ବଦଳିବ ସମ୍ବିଧାନ: କଂଗ୍ରେସ
- ପ୍ରାଇଭେଟ୍ ପାର୍ଟ ଭିତରେ ଲୁଚାଇଥିଲେ ୨ କୋଟିରୁ ଉର୍ଦ୍ଧ୍ବ ମୂଲ୍ୟର ସୁନା, ୪ ଗିରଫ
- କାହାକୁ ବାଛିବ ସୋନପୁର ?
- ପଦମପୁରକୁ ଜିଲ୍ଲା କରାଇ ଦେଉନାହାନ୍ତି ବିରୋଧି: ପାଣ୍ଡିଆନ
- ଭେଜ୍ ଥାଳିର ଦାମ ବଢ଼ିଛି ୮ ପ୍ରତିଶତ, ନନ୍ ଭେଜ୍ ଥାଳି କମିଛି ୪ ପ୍ରତିଶତ…
- ଆତ୍ମନିର୍ଭର ହେଉଛି ଭାରତ: ଗୋଟେ ବର୍ଷ ପରେ ଆଉ ବିଦେଶରୁ ଅସ୍ତ୍ର କିଣିବନି ଭାରତୀୟ ସେନା
- ଓଡ଼ିଶାର ଅସ୍ମିତା ପାଇଁ ରାଜ୍ୟ ବିଜେପି ଉପସଭାପତିଙ୍କ ନେତୃତ୍ବରେ ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରରୁ ବାହାରିଲା ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କ ବିଜୟ ମାଳ ଓ ମହାପ୍ରସାଦ
- ପିଟ୍ରୋଡାଙ୍କ ବୟାନ୍ ନେଇ ରାହୁଲଙ୍କୁ ଜବାବ ମାଗିଲେ ମୋଦି
- ଭାରତରେ ଗୁଗୁଲ ଲଞ୍ଚ କଲା ୱାଲେଟ୍ ଆପ୍, ଜାଣନ୍ତୁ ଡିଜିଟାଲ୍ ପର୍ସର ଉପକାରିତା
- ଭାରତୀୟ ସଂସ୍କୃତି ପାଇଁ କଳଙ୍କ ‘ଲିଭ୍-ଇନ ରିଲେସନଶିପ୍’