ନୂଆଦିଲ୍ଲୀ: ଚଳିତ ବର୍ଷର ପ୍ରଥମ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ୍ ସିଜିନ୍ ବିକ୍ରିରେ ଫ୍ଲିପ୍କାର୍ଟ ବିଶ୍ୱର ସର୍ବବୃହତ୍ ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀ ଆମାଜନ୍କୁ ପରାସ୍ତ କରିଛି। ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀଗୁଡିକ ଏକ ସପ୍ତାହରେ ପ୍ରାୟ ୩୦ ହଜାର କୋଟି ବିକ୍ରି କରିଛନ୍ତି। ତେବେ ଏହି ସିଜିନ୍ରେ ଅଧିକ ସ୍ମାର୍ଟଫୋନ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଥିବା ସୂଚନା ମିଳିଛି। ପ୍ରତି ମିନିଟ୍ରେ ପ୍ରାୟ ୧.୫ କୋଟି ମୂଲ୍ୟର ସ୍ମାର୍ଟଫୋନ୍ ବିକ୍ରି ହୋଇଛି।
ଏହି ଦୁଇ କମ୍ପାନୀ ଫେଷ୍ଟିଭ୍ ସିଜିନ୍ର ପ୍ରଥମ ପର୍ଯ୍ୟାୟରେ ମୋଟ ଇ-କମର୍ସ ବିକ୍ରିରେ ପ୍ରାୟ ୯୦ ପ୍ରତିଶତ ଅଂଶ ପାଇଛନ୍ତି। ଫ୍ଲିପ୍କାର୍ଟର ଅଂଶ ପ୍ରାୟ ୬୮ ପ୍ରତିଶତ ହୋଇଥିବାବେଳେ ଆମାଜନ୍ର ପ୍ରାୟ ୩୨ ପ୍ରତିଶତ ରହିଛି। ସୂଚନାଯୋଗ୍ୟ ଯେ ଅକ୍ଟୋବର ୧୬ ରୁ ୨୧ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଉଭୟ କମ୍ପାନୀ ଗ୍ରାହକଙ୍କୁ ସ୍ପେଶାଲ୍ ଫେଷ୍ଟିଭ୍ ଅଫର୍ ପ୍ରଦାନ କରି ବିକ୍ରୟ କରିଥିଲେ।
ଫ୍ଲିପ୍କାର୍ଟର ବିଗ୍ ବିଲିୟନ୍ ଡେ ବିକ୍ରି ୧୬ ରୁ ୨୧ ଅକ୍ଟୋବର ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଚାଲିଥିଲା। ୧୭ ଅକ୍ଟୋବରରେ ଆମାଜନ୍ ଗ୍ରେଟ୍ ଇଣ୍ଡିଆନ୍ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ୍ ବିକ୍ରି ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥିଲା।
ରିପୋର୍ଟ ଅନୁଯାୟୀ, ଏହି ସମୟରେ ଫେଷ୍ଟିଭାଲ ସିଜିନ୍ର ପ୍ରଥମ ବିକ୍ରିରେ ଇ-କମର୍ସ କମ୍ପାନୀର ବିକ୍ରି ୫୫ ପ୍ରତିଶତ ବୃଦ୍ଧି ପାଇ ୪.୧ ବିଲିୟନ ଡ଼ଲାର (ପ୍ରାୟ ୩୦ ହଜାର କୋଟି) ରେ ପହଞ୍ଚିଛି। ତେବେ ଏଥର ସେଲ୍ରେ ସର୍ବାଧିକ ବିକ୍ରି ହୋଇଛି ମୋବାଇଲ୍ ଫୋନ୍। କରୋନା ପ୍ରଭାବ ପରେ ବି ଇ-କମର୍ସ ବିକ୍ରିରେ ଏଭଳି ବୃଦ୍ଧି ନିଶ୍ଚିତ ରୂପେ ଉତ୍ସାହଜନକ।
BREAKING NEWS
- ଉତ୍ତରାଖଣ୍ଡ ଜଙ୍ଗଲରେ ଅଗ୍ନିର ତାଣ୍ଡବ, ନିଆଁ ଲିଭାଉଛନ୍ତି ସେନା କର୍ମଚାରୀ
- କାହିଁକି ଦ୍ବିତୀୟ ଆସନରେ ନିର୍ବାଚନ ଲଢ଼ିବାକୁ ଚିନ୍ତା କରୁଛନ୍ତି ରାହୁଲ ଗାନ୍ଧୀ?
- ସ୍କୁଲ ପିଲାଙ୍କୁ ମିଳୁନି ବହି, ୟୁନିଫର୍ମ; କୋର୍ଟ କହିଲେ ଦିଲ୍ଲୀ ମୁଖ୍ୟମନ୍ତ୍ରୀ କେବଳ କ୍ଷମତାପ୍ରତି ଆଗ୍ରହୀ
- ଶିକ୍ଷକ ନିଯୁକ୍ତି ମେରିଟ୍ ଲିଷ୍ଟକୁ ହାଇକୋର୍ଟଙ୍କ ଖାରଜ, ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ କଲେ ଓଡ଼ିଶା ସରକାର
- ଆହୁରି ଜଳିବ ଓଡିଶା, ୧୭ ଜିଲ୍ଲାକୁ ୟେଲୋ ୱାର୍ଣ୍ଣିଂ ଜାରି
- ବର୍ଷା ସିଂ ବରିହାଙ୍କ ପାଇଁ ବଡ଼ ଅଡ଼ୁଆ କଲା ଟିଟିଲାଗଡରେ ଟୁକୁନିଙ୍କ ବୟାନ!
- ଧମକ ପରେ ବିମାନବନ୍ଦରକୁ ଘାରିଛି ବୋମା ଭୟ
- ଥମିବାର ନାଁ ଧରୁନି ମଣିପୁର ହିଂସା, ପୁଣି ୨ ସୁରକ୍ଷାକର୍ମୀଙ୍କୁ ମାରିଲେ କୁକି ଉଗ୍ରବାଦୀ
- ମର୍ମନ୍ତୁଦ ସଡକ ଦୁର୍ଘଟଣା, ଚାଲିଗଲା ୩ ଜଣଙ୍କ ଜୀବନ
- ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥ ତତ୍ତ୍ୱ ଓ ତଥ୍ୟ : ପତିତ ଉଦ୍ଧାର ପାଇଁ ପତିତପାବନ ବାନା